Програмний розрахунковий реєстратор операцій або ПРРО – це рішення, яке автоматично зберігає інформацію про розрахунки за товар чи послугу та передає її ДПС. Іншими словами, головна задача системи програмного РРО полягає в тому щоб автоматизувати процес обліку та звітності.
З 1 серпня 2020 року Державна податкова служба впровадила цю систему, як обовʼязковий інструмент регулювання розрахункових процесів бізнесу включно з ФОП та юридичними особами. В цьому матеріалі ви дізнаєтесь більше про інтеграції цієї системи та переваги використання.
Як працює ПРРО?
Порівнюючи апаратний та програмний РРО, то головна відмінність цих систем – це формування чеків. В той час поки апаратний фіскалізує та друкує чеки, програмний формує електронні.
Якщо говорити більш конкретно про роботу програмного РРО, то можна виділити 4 основних кроки:
- Клієнт оформлює покупку та починає розрахункову операцію.
- Система відправляє чек на сервер податкової служби.
- ДПС надає чеку фіскальний номер та надсилає його назад.
- Клієнт може отримати чек в електроному або фізичному вигляді.
Головні переваги ПРРО
Використовувати програмний РРО може будь-який інтернет-магазин, адже нема жодних складнощів в процесі підключення. Важливо також виділити всі основні переваги для бізнесу.
- Зручність використання.
- Автоматизована звітність.
- Економія на обслуговування.
- Захист від штрафів.
- Просте налаштування.
- Можливість дистанційної роботи.
Додатково, ви також можете встановити додатковий модуль, наприклад до ПРРО Checkbox, для того, щоб розширити функціонал та перейти в більш зручний та сучасний спосіб ведення бізнесу.
Реєстрація ПРРО
Процес реєстрації програмного РРО може виглядати складним з першого погляду, але насправді, все на так і страшно. Ми покроково розберемо кожний етап для того, щоб зрозуміти, як підключити ПРРО навіть до того ж інтернет-магазину. До речі, якщо ви тільки на початку свого e-commerce бізнесу, рекомендуємо дізнатись більше про CMS Opencart – безкоштовний конструктор для сайтів електронної коммерції.
1. Підготовка ЕЦП
Після того, як ви відрили ФОП і подали всі необхідні документи, як, наприклад, форма 20-ОПП, вам необхідно створити електронний підпис. Це аналог традиційному підпису, тільки в цифровому вигляді, який дозволяє підписувати документи в електронному варіанті. Це можна зробити в Дії або Державній податковій службі.
2. Встановлення програмного забезпечення
Наступний етап – це встановити програмне забезпечення обраного ПРРО на пристрій, який надалі буде використовуватись як онлайн-каса для оплати.
3. Реєстрація програмного забезпечення
Необхідно також скласти Заяву про реєстрацію програмного РРО за формою №1-ПРРО. Подати її також можна онлайн через Електронний кабінет або Єдине вікно подання електронних звітів.
4. Обробка заявки
Після обробки заявки на фіскальному сервері, підприємець може отримати підтвердження або відмову. Якщо ж реєстрація успішна, то бізнес отримує фіскальний номер для ПРРО.
5. Реєстрація сертифікатів ЕЦП
Останній, але не менш важливий крок, – реєстрація сертифікатів електронних підписів та печаток, які будуть використовуватись для ПРРО. Це можливо зробити в Електронному кабінеті та Єдиному вікні подання електронних звітів.
Висновок
ПРРО для онлайн-бізнесу – це універсальне рішення, яке оптимізує процеси звітності та допоможе покращити процес оплати та зробити його більш зручним для клієнтів. Для того, щоб процес інтеграції проходив швидко і якісно, рекомендуємо звернутись до Tranzzo https://tranzzo.com/uk-ua/software-based-cash-register . Професійна команда налаштує фіскалізацію платежів у ДПС для вашого бізнесу в найкоротші терміни.