Логістичні тренди, що можуть істотно вплинути на ваш бізнес у найближчому майбутньому

11.04.2024

У будь-якій галузі існує неписане правило: підривні сили завжди діють, змінюючи те, як організації підходять до технологій, ведуть бізнес і планують майбутнє. Логістична галузь, як доводить досвід транспортно-логістичної компанії Midmoon Logistics midmoon.com.ua, не є винятком, оскільки ринкові тренди здійснюють на цю сферу значний вплив.

Існують різні фактори, які слід враховувати: наприклад, нові технології, які потрібно вивчати і використовувати з користю для себе; також — мінливі правила, які вимагають нових стратегій і тактик для дотримання вимог. Аби бути попереду і залишатися конкурентоспроможними, логістичні компанії мають бути в курсі актуальних і нових трендів.

Які ж логістичні тренди можуть істотно вплинути на ваш бізнес вже у найближчому майбутньому? Давайте розглянемо деякі з основних.

1. Гнучкість ланцюга постачання

Бізнес нині рухається швидше, ніж будь-коли, завдяки постійному впровадженню технологічних досягнень і інновацій у ланцюгах постачань. Компанії та їхні ланцюги поставок мусять бути гнучкими, якщо вони хочуть залишатися або стати конкурентоспроможними в сучасному цифровому середовищі.

Щоб досягти цієї гнучкості, логістичні компанії можуть використовувати можливості самокерованого адаптаційного періоду, а також управління змінними і винятковими ситуаціями. Самокеровані послуги дають компаніям прямий, практичний контроль над бізнесом, замість того, щоб покладатися на зовнішні організації для виконання завдань.

2. Глобальний дефіцит робочої сили

Логістика та 3PL-індустрія стикається з кричущою проблемою — глобальним дефіцитом робочої сили. Це суттєво впливає на підвищення собівартості товарів, що позначається на їх виробництві та доставці. Для боротьби з дефіцитом робочої сили виробники та логістичні провайдери звертаються до автоматизації. Процеси складування стають свідками все більшої автоматизації, коли саме машини тепер відповідають за відбір товарів та ініціювання пакування. Автоматизація також охоплює і транспорт.

3. Автоматизація складних процесів

Автоматизація є ключовим ресурсом для сучасного бізнесу, оскільки вона знижує витрати і підвищує ефективність, а також звільняє персонал для інших, більш продуктивних видів діяльності. Логістичні організації можуть використовувати можливості автоматизації, впроваджуючи наскрізну інтеграцію між внутрішніми WMS/ERP-системами та численними рішеннями для електронної комерції, які набувають все більшої популярності.

Оскільки компанії продовжують впроваджувати все більше платформ і систем у свої бізнес-процеси, то потрібно збирати більше даних, ніж будь-коли. А дані надзвичайно корисні при прийнятті бізнес-рішень. Однак збільшення кількості додатків і платформ також означає, що дані розпорошуються по різних місцях. Це вимагає від користувачів переходити від одного програмного рішення до іншого, щоб знайти і зібрати дані, що є трудомістким і виснажливим процесом. Інтеграція WMS/ERP та електронної комерції може значно впорядкувати потоки даних вашого бізнесу завдяки автоматичному пошуку та компіляції критично важливої інформації з різних місць.

4. Прозорість ланцюга поставок та інтеграція

Логістичні оператори щодня працюють із незліченною кількістю рухомих частин. Прозорість ланцюгів поставок у режимі реального часу необхідна їм для того, щоб залишатися організованими та керувати своїм бізнесом. Один із способів досягти цього — інтегрувати свій електронний обіг даними EDI та прикладний програмний інтерфейс (API).

Якщо інтеграція виконана правильно, EDI та API працюють разом, забезпечуючи кращу видимість ланцюга постачань і навіть можуть допомогти при адаптації нових співробітників. Інтеграція API дає глибше розуміння логістичних інтеграцій у вашій цифровій екосистемі, тоді як EDI допомагає запускати та організовувати бізнес-процеси.

5. Попит на LTL-рішення

Зі зростанням популярності електронної комерції та попиту на швидку доставку, логістичні компанії все частіше просять здійснювати менші відправлення. Це пов’язано з тим, що вони просто не мають часу чекати, поки набереться достатньо замовлень, аби заповнити цілий транспортний засіб. Одним із рішень є LTL (Less Than Truckload), також відоме як «менше, ніж завантаження вантажівки». За допомогою цього методу кілька невеликих замовлень від різних компаній розміщуються на одному транспортному засобі, створюючи повне завантаження з численними зупинками доставки.