Методи інтернет-маркетингу, завдяки яким можна збільшити дохідність свого бізнесу

03.05.2024

Ведення онлайн-бізнесу з кожним роком ускладнюється, адже щодня у світі з’являються безліч нові вебсайтів, левова частка яких пов’язані з електронною комерцією. Аби вигідно виділитися на тлі інших і забезпечити охоплення цільової авдиторії в потрібний час, залучити її та перетворити на вдячних клієнтів, неминуче потрібні надійні методи продажу та маркетингу.

Саме тут інструменти інтернет-маркетингу дають вам перевагу і допомагають підвищити вашу онлайн-присутність, охопити потрібну авдиторію і головне — збільшити дохідність свого бізнесу. Експерти, які представляють агентство digital-маркетингу Marketorium, пропонують вашій увазі розглянути деякі з найпопулярніших методів, що можуть значно прискорити досягнення бізнес-результатів.

1. PPC для збільшення трафіку

Рекламна модель Pay-Per-Click (PPC) — це метод цифрового маркетингу, що дозволяє компаніям просувати товар або послугу за допомогою онлайн-оголошень і залучати платний трафік на свій вебсайт. Рекламодавець платить видавцеві щоразу, коли відвідувач натискає на його оголошення. Ефективні PPC-кампанії забезпечують високу релевантність ваших оголошень, що дозволяє збільшити продаж.

2. SMM для збільшення охоплення бренду

Маркетинг у соціальних мережах (SMM) полягає у використанні соціальних платформ і мереж для підвищення обізнаності та просування продуктів і послуг компанії у бажаній культурі або тональності. Серед найкращих SMM-практик, які допоможуть вам взаємодіяти з існуючими клієнтами та залучати нових, є такі:

  • Оберіть правильну платформу — ту, де ваші цільові клієнти найімовірніше будуть більш активні.
  • Створіть і вселяко підтримуйте голос вашого бренду.
  • Ведіть соціальний календар, щоб планувати час постів — коли ваша авдиторія найбільш активна.
  • Використовуйте інструменти для планування та автоматизації рутинних завдань.

3. SEO підвищує ваш рейтинг

SEO, або пошукова оптимізація, є одним із найважливіших інструментів і методів онлайн-маркетингу, що включає в себе практики, спрямовані на підвищення рейтингу сайту вашої компанії в Google та інших пошукових системах. Що вище ваш сайт у результатах пошуку, то більше шансів на розвиток вашого бренду. Ось кілька типів SEO-стратегій, на яких має зосередитися кожен SEO-спеціаліст, щоб отримати бажаний рейтинг:

  • технічне SEO;
  • посторінкова оптимізація;
  • позасторінкова оптимізація;
  • мобільне SEO.

4. Email-маркетинг для залучення потенційних клієнтів

Email-маркетинг — це один із найбільш давніх і економних методів інтернет-маркетингу, що генерує найвищу рентабельність інвестицій, для просування продуктів або послуг будь-якого бізнесу. В email-маркетингу бізнес використовує серію електронних листів для спілкування з поточними та потенційними клієнтами для досягнення конкретної мети організації, наприклад, залучення потенційних клієнтів або заохочення до співпраці.

5. Контент-маркетинг для збільшення органічного трафіку

Контент-маркетинг дозволяє компаніям проводити попереднє ознайомлення і навчання своїх клієнтів за допомогою цінного якісного контенту — замість того, щоб безпосередньо пропонувати їм продати продукт. Цей метод у поєднанні з іншими стратегіями діджитал-маркетингу, такими як SEO та email-маркетинг, формує довіру та допомагає вашій авдиторії прийняти розумне рішення про покупку.

6. Відео- та аудіомаркетинг для більшого охоплення

Відеомаркетинг передбачає використання відеоконтенту для просування і збуту вашого продукту або послуги, підвищення залученості користувачів на ваших цифрових і соціальних каналах, навчання ваших споживачів і клієнтів, а також охоплення авдиторії за допомогою інформативного або захоплюючого відео. Він заохочує залучення користувачів шляхом обміну різноманітним контентом. Це може бути, наприклад, те, що відбувається за лаштунками вашого бізнесу, історії бренду або просто цікаві факти.

Аудіомаркетинг набуває все більшого значення, оскільки складається з трендових подкастів, онлайн-радіо і розумних домашніх помічників, таких як Google Home, Amazon Alexa тощо. Подкасти поступово стали дуже популярними, і вони вже потроху забирають авдиторію у радіо.

7. Мобільний маркетинг для смартфонів

Згідно з дослідженням Google, близько 27% людей у всьому світі користуються голосовим пошуком на мобільних пристроях. Цифровий маркетинг вимагає швидкості та надійності, а мобільні телефони є одними з найшвидших засобів вирішення проблем — завжди і всюди.

Мобільний маркетинг має важливе значення для бізнесу, який хоче бути пліч-о-пліч зі своїми споживачами. Інтернет-маркетологам варто адаптувати все, що вони роблять на комп’ютері, до смартфонів. Вони також мають бути компетентними в таких видах діяльності, пов’язаних із мобільними пристроями, як реклама в додатках, обмін повідомленнями та просування у провідних платформах соцмереж.