Інтернет-маркетинг — це комплекс дій, спрямованих на просування товарів і послуг через інтернет. Основна мета інтернет-маркетингу полягає в тому, щоб перетворити відвідувачів сайту на покупців і, таким чином, збільшити прибуток компанії.
Переваги інтернет-маркетингу перед класичним маркетингом:
Інтерактивність
В інтернеті можна безпосередньо взаємодіяти з аудиторією, підтримувати зв’язок із клієнтами та контролювати ситуацію.
Таргетування
Це механізм, який дозволяє виокремити з усієї аудиторії саме цільову групу та показувати рекламу саме їй.
Веб-аналітика
Веб-аналітика допомагає зрозуміти, які дії виявилися максимально ефективними та залучили на сайт більше відвідувачів, які потім конвертувалися у покупки.
Зростання продажів в інтернет-маркетингу ґрунтується на залученні відвідувачів, підвищенні ефективності сайту та поверненні клієнтів. Однак, недостатньо просто залучити відвідувачів — необхідно перетворити їх на постійних клієнтів, адже саме вони забезпечують вашому бізнесу прибуток. Усі ці аспекти мають бути враховані у вашій інтернет-стратегії, складати яку варто у колективному форматі з ТОПами компанії на стратегічній сесії.
Як побудувати стратегію інтернет-маркетингу?
Вести бізнес без стратегії можливо, але для розвитку вона необхідна. Якщо ви плануєте розвивати свій бізнес і вкладати гроші в його просування, у вас повинна бути стратегія. Її відсутність призводить до хаотичних і безсистемних витрат.
Спочатку визначимося, що таке стратегія. Говорячи просто, стратегія — це загальний, недеталізований довгостроковий план, який спрямований на досягнення певної мети.
Мета інтернет-маркетингу — це зростання продажів. Отже, стратегія в інтернет-маркетингу повинна включати послідовність дій, спрямованих на збільшення прибутковості компанії.
Стратегія в інтернет-маркетингу — це план дій, спрямованих на підвищення продажів. Однак, наявність стратегії не є чарівною паличкою, яка автоматично підвищить продажі та підніме ваш бізнес на новий рівень. Щоб досягти успіху, потрібно послідовно і неухильно дотримуватися обраної стратегії.
Тож з яких кроків складається стратегія?
- Перший крок у розробці стратегії — це точне визначення своєї цільової аудиторії. З’ясуйте, чому люди купують ваші продукти, і створіть портрет споживача.
- Другий крок — вивчення конкурентів і визначення своєї позиції щодо них. Враховуйте не тільки прямих конкурентів, але й аналізуйте, як взагалі можна вирішити проблему ваших покупців.
- Третій крок — визначення цілей і методів для їх досягнення. Вирішіть, які інструменти інтернет-маркетингу будете використовувати і як саме.
Зазвичай, стратегію розробляють на рік і коригують раз на кілька місяців залежно від її реалізації та ситуації на ринку. Важливу роль у реалізації стратегії відіграє веб-аналітика. Вона покаже, чи правильно ви обрали інструменти просування, вкаже на проблемні місця і допоможе зрозуміти, на що потрібно звернути увагу.