Втрати трафіку: причини та рішення

21.11.2024

Для кожного арбітражника актуальним буде питання про те, чому зменшується кількість кліків і скорочується трафік. Якщо вебмайстер втрачає потенційну вигоду, потрібно знаходити правильні рішення. Для зменшення втрат трафіку необхідно використовувати найефективніші способи. Втрати у сфері арбітражу — невід’ємна частина роботи.

Втрати трафіку: основні причини

Втрата відбувається в певних ситуаціях. Ми розглянемо, як і якими способами можна уникнути неприємностей. Втрати трапляються на будь-якому етапі роботи. Досвідчені вебмайстри говорять про такі головні причини втрат трафіку:

  1. Автоматизовані кліки з боку ботів. Ефективним буде TDS для фільтрації ботів.
  2. Затримка сервера часто уповільнює передачу даних.
  3. Для вирішення цієї проблеми рекомендується використовувати сервери, які розташовані близько до цільового регіону.
  4. Погана якість інтернет-з’єднання. Саме низька якість інтернету провокує втрату трафіку і уповільнює передачу інформації про кліки від користувачів.
  5. Велика кількість джерел трафіку, внаслідок чого трекер не реєструє нові кліки.
  6. Наявність проблем із доменом. Якщо закінчився термін дії домену, то втрачаються дані про трафік.
  7. Деякі партнерські мережі ігнорують налаштування вебмайстра і враховують тільки унікальні переходи або множинні кліки. Таку особливість потрібно враховувати під час вибору будь-яких партнерських програм.
  8. Розсіяність відвідувачів сайту. Втрата трафіку починається тоді, коли користувач не завершує дію. Результат — погіршення статистики афіліат-програм.

Якщо ви ще не визначилися з вибором партнерки, команда Affiliate Wave вже відібрала найкращі сітки в цьому розділі.

При втратах трафіку потрібно звертати увагу на відсотки втрат (допускається до 10%). Якщо втрати становлять від 20%, то вебмайстру потрібно уважно перевірити налаштування трекера і оцінити працездатність посилань. Важливий етап роботи — перевірка воронки конверсій.

В азіатських і африканських країнах часто втрачається не менше 30% кліків. Така ситуація трапляється через специфіку ГЕО, редиректів. Рекламна кампанія може пройти без фінансових збитків навіть за великих втрат трафіку.

Способи для скорочення втрат трафіку

Втрати можна зменшити за умови використання дієвих методів. Це такі популярні способи:

  • ретельний аналіз статистики джерел трафіку. Якщо якісь джерела сприяють втратам трафіку, потрібно їх повністю відключати або переналаштовувати. Рекомендується перевіряти ефективність усіх джерел;
  • використання системи TDS, призначеної для фільтрації онлайн-ботів. Система TDS допоможе вебмайстру ідентифікувати та здійснити фільтрацію ботів. TDS стане корисним інструментом для запобігання спотворення статистичних даних;
  • швидка швидкість завантаження лендингів. За оптимізації швидкості завантаження сторінок можна утримати відвідувача на цільовій сторінці. Лендінг, як і трекер, повинен розташовуватися близько до регіону цільового трафіку;
  • правильне налаштування рекламної кампанії. Налаштування рекламної кампанії можуть скорочувати кількість кліків. Рекламний креатив може не сподобатися цільовій аудиторії. Обов’язково потрібно переконатися в тому, що посилання направляють відвідувача сайту на вчинення цільової дії;
  • оптимізація та налаштування лендінгу партнерської програми. Погано оптимізований лендінг точно не збільшить кількість відвідувачів. Можна створити власний «швидкий» лендінг, який відповідатиме запитам ЦА.

Трекери з системою TDS шукай ТУТ.

Фахівці стверджують, що невеликі втрати трафіку — це стандартне явище. Для скорочення таких втрат необхідно відстежувати ефективність лендинга і серверів, а також рекламної кампанії. Тільки при ретельному аналізі рекламної стратегії можна запобігти потенційним проблемам.