До месенджера Viber у багатьох користувачів сформувалось неоднозначне ставлення, адже часто його асоціюють із батьківськими чатами. Насправді цей месенджер надає багато можливостей, досить зручний в користуванні. Тож статистика свідчить, що саме цей месенджер встановлено на смартфонах 98% українців.
Щоби покращити комунікацію та зробити сортування повідомлень зручнішим, розробники Viber у 2023 році додали до застосунку теку «Бізнес-чати». Це нововведення викликало занепокоєння у власників бізнесів.
Що дають бізнес-чати користувачам?
До появи бізнес-чатів стрічка месенджера містила особисті переписування, впереміш із повідомленнями від брендів. Після нововведення всі комунікації із компаніями перенесено в окрему теку, закріплену зверху. За бажанням користувач може змінити її розміщення.
Для користувачів бізнес-чати корисні також і тому, що вони сортують повідомлення, чітко розподіляючи діалоги з користувачами та нотифікації. Це особливо корисно, якщо розсилка містить особливу інформацію, важливу для клієнта, наприклад номер замовлення, адресу отримання посилки.
Особливості користування бізнес-чатами:
- можливість зафіксувати певний чат у загальній теці з бізнес переписуванням;
- можливість перевести чат із бізнес теки до загального списку;
- зафіксувати діалог з брендом зверху теки.
Цікава особливість — клієнти мають змогу надсилати зворотні повідомлення компанії, використовуючи різноманітний контент.
Які зміни отримав бізнес?
Ситуація з бізнес чатами нагадує нововведення в пошті Gmail з текою «Промоакції». Тоді власники бізнесів та маркетологи хвилювалися, що такі зміни призведуть до падіння показників відкриття листів.
До бізнес теки потрапляють повідомлення виключно від верифікованих акаунтів. Провести верифікацію можна за допомогою офіційного партнера Viber. Для верифікації важливо вказати назву бренду, описати бізнес, країну реєстрації, а також офіційні реквізити. Власники верифікованих акаунтів мають змогу розказати про себе більше, на окремій вкладці комерційного акаунту.
Деякі маркетологи намагаються обійти бізнес чати, надсилаючи повідомлення з персонального профілю. Саме в такому випадку повідомлення потрапляє в загальну стрічку.
Такий спосіб розсилки вимагає великих витрат часу, окрім того, разом із повідомленням користувач отримує попередження, що запит надіслано від невідомого користувача. Відповідно, довіра до адресанта знижується.
Як вірно налаштувати розсилку Viber?
Створити верифікований акаунт для масових розсилок повідомлень через месенджер Viber швидко та просто в кабінеті SMS Club. Окрім верифікованого акаунту ви також отримуєте альфа ім’я — коротку назву бренду, котру отримувач бачить у списку бізнес-чатів.
Важливі функції розсилки в SMS Club:
- можливість налаштування транзакційних повідомлень;
- автоматизація повідомлень для верифікації — надсилання повідомлень із кодом доступу чи паролями;
- каскадні повідомлення Viber + SMS — автоматичне надсилання короткого текстового повідомлення, якщо на Viber воно не доставлене;
- можливість отримати швидкий зворотний зв’язок від клієнтів, котрі надсилають фідбек, голосують в опитуваннях, залишають свій контент під повідомленнями;
- зручне скорочення посилань, котрі у повідомленнях мають лаконічний та логічний вигляд;
- під’єднання до сервісу SMS Club по АРІ, налаштування інтеграції з сайтом замовника.
Також в особистому кабінеті у вас буде доступ до аналітики, диспетчера повідомлень. Останній дозволяє планувати час надсилання повідомлень. Найкраще надсилати повідомлення в робочий час.
Кабінет має простий та зрозумілий інтерфейс, у якому дуже легко розібратися. Та працівники команди завжди поруч, щоби допомогти консультацією.
Надсилайте контакти для зворотного дзвінка чи телефонуйте — SMS Club завжди допоможе налаштувати якісну Viber розсилку для клієнтів.