Як компаніям заощадити на міжнародній доставці: кілька найкращих способів

31.12.2024

Незважаючи на те, що міжнародна доставка допомагає розвивати бізнес електронної комерції, вона може бути надзвичайно дорогою і викликати багато складних проблем. І навряд чи можливо отримати лояльних клієнтів, перекладаючи на них ці витрати або проблеми. Тому вкрай важливо її здешевити.

Якщо ви все зробите правильно, міжнародні операції — як-от доставка вантажів з Китаю в Україну — допоможуть розширити коло ваших клієнтів, довести, що ваш бізнес має майстерний клієнтський сервіс, і, зрештою, спроможний збільшити свої доходи. Ба більше, це навіть може допомогти підвищити рівень утримання та лояльності клієнтів, адже сучасні онлайн-покупці очікують саме цього.

Тож, як знизити витрати, надаючи при цьому неперевершений сервіс, якого очікують ваші клієнти? Вашій увазі кілька найкращих способів.

1. Розумне планування

Планувати наперед не завжди можливо. Особливо, коли ви хочете мати можливість швидко реагувати на сплески попиту. Якщо ви будете розумно підходити до планування, то зможете заощадити гроші. Подумайте про свій асортимент. Чи є товари, для яких ви могли б встановити довший час доставки? Такий, який дозволить відправити продукцію морським транспортом. Цей спосіб має бути дешевшим, ніж авіаперевезення. Звичайно, для деяких товарів у звязку з певними обмеженнями морські перевезення. Або ж клієнти можуть не захотіти чи не очікувати так довго чекати на певний товар.

Якщо ви обираєте більш тривалу доставку, переконайтеся, що ваша послуга все ще буде конкурентоспроможною. Перевірте, що пропонують ваші основні конкуренти. Зрештою, ви ж не хочете бути єдиною компанією, яка не може виконати доставку відповідно до очікувань клієнтів.

2. Ретельний вибір партнерів

Міжнародні транспортні компанії, з якими ви співпрацюєте, повинні мати високу репутацію. Ви і ваші клієнти мусять бути на 100% впевнені, що вони пропонують найвищі стандарти надання послуг. Пам’ятайте, що нижчі витрати не завжди призводять до дешевшої міжнародної доставки. Менш авторитетні транспортні компанії можуть запропонувати низьку ціну, але вони можуть не повідомити про додаткові та непередбачувані витрати. Перевірте сайти з відгуками і з’ясуйте, як кожен постачальник працює в усіх аспектах своїх послуг. Ви також можете попросити колег або друзів порекомендувати постачальників. Не забудьте перевірити свого партнера щодо:

  • цін;
  • додаткових витрат;
  • швидкості та якості обслуговування;
  • страхового захисту;
  • надання клієнтського сервісу.

3. Відправка вантажів кількома перевізниками

Використання декількох транспортних компаній для різних послуг із доставки https://wingo.com.ua/ може заощадити ваші гроші. Але це також може ускладнити процеси. Тому важливо ретельно зважити цей варіант. Деякі перевізники є більш конкурентоспроможними для великих вантажів. Деякі запропонують кращі тарифи для різних країн. Інші дають кращі умови для посилок, які потребують швидкого постачання.

Пропонування різноманітних послуг також дуже корисне для ваших споживачів. Вони матимуть більше контролю над своїми витратами. Плюс — рівень сервісу і швидкість, яких вони потребують.

4. Ретельний розрахунок витрат

Це звучить очевидно, але для здешевлення міжнародної доставки життєво важливо переконатися, що ви точно розраховуєте свої витрати. Це є користим як для ваших власних записів, так і щоб переконатися, що ваша пропозиція зрозуміла споживачам. Ваша розбивка витрат має включати наступне:

  • вартість товару;
  • вартість упаковки;
  • вартість доставки;
  • всі витрати на обробку;
  • мита та податки;
  • всі можливі комісії;
  • ваш прибуток;
  • загальна ціна.

5. Правильне пакування та адресування

Останнє, чого хочете ви або ваш клієнт, — це отримати пошкоджену продукцію. Це шкодить вашій репутації, майбутньому продажу, а також може негативно вплинути на утримання клієнтів. І це може призвести до додаткових витрат.

Згідно з міжнародними правилами, ваша упаковка повинна витримувати падіння з висоти 1,5 метра. Ось кілька порад щодо пакування вашої продукції:

  • Наповніть коробку пакувальним матеріалом, наприклад, бульбашковою плівкою або полістиролом. Не використовуйте газету або інший друкований матеріал, оскільки можуть застосовуватися міжнародні правила цензури.
  • Заклейте кути коробки скотчем, щоб зміцнити її.
  • Уникайте занадто малих коробок для пакувальних матеріалів. Не використовуйте мотузку або шпагат для заклеювання коробки.
  • Правильно адресуйте посилку, щоб уникнути невдалої доставки. Пам’ятайте, що в різних країнах існують власні правила і формати щодо цього.
  • Друкуйте назву країни призначення великими літерами після назви міста або населеного пункту. Пишіть всі імена англійською мовою. Не додавайте до поштових індексів або назв міст коди ISO, такі як FR, D, CH тощо. Це може призвести до помилок і затримок у процесі сортування.

Оптимізуйте також об’єм упаковки — це заощадить ваші гроші на матеріалах. Використання занадто великих коробок збільшує ризик пошкодження продукту і витрати на наповнювачі. Не забувайте, що ваша упаковка все одно повинна відповідати вимогам безпеки та відповідності при перевезенні.

6. Послуги доставки «останньої милі»

Послуги доставки «останньої милі» — це останній етап у шляху посилки. Транспортна компанія доставляє її в місцеве поштове відділення одержувача, а місцевий перевізник завершує останню частину доставки. Це може зменшити надбавки для населення та здешевити вартість міжнародної доставки для вас. Але варто зауважити, що це збільшить час довозу на день або два.

7. Використання електронної торгової документації

Електронна торговельна документація — це автоматизоване рішення для міжнародних перевезень. Вона дозволяє подавати митну документацію в електронному вигляді, її використання зменшує споживання паперу і ваші витрати на друк. Перш ніж вибрати цей варіант, перевірте, чи всі клієнти відповідної країни приймають електронну торговельну документацію.