Цифровий маркетинг у 2025-му: на які тренди варто орієнтуватися маркетологам

23.01.2025

Останніми роками цифровий маркетинг розвивається зі стрімкою швидкістю: технологічний прогрес, значні зміни в поведінці споживачів і прийняття рішень на основі даних змінюють галузі буквально на всіх рівнях. Із розвитком штучного інтелекту (ШІ) тепер з’являються побоювання, що диджитал-маркетинг потроху втрачатиме свій вплив на бізнес і з часом буде замінений системами, керованими ШІ. Однак важливо не забувати, що «контент все ще король», а ШІ залежить від попередньо створеного людиною контенту для свого навчання.

Які ж тренди визначатимуть 2025 рік? На що слід звернути особливу увагу прогресивним маркетологам при розробці ефективної стратегії цифрового маркетингу? Давайте ці питання, які маркетингова студія diPromo вважає критично важливими для ефективного просування бізнесу, розглянемо більш докладно.

тренди диджитал-маркетингу

1. Поширення ШІ та машинного навчання в маркетингу

Блискавична інтеграція штучного інтелекту в маркетингові процеси продовжує трансформувати те, як компанії взаємодіють зі своїми клієнтами. Він дозволяє використовувати історичні дані та вдосконалені алгоритми, які допомагають прогнозувати поведінку та попит клієнтів і проактивно готуватися до бізнес-злетів.

Агенти штучного інтелекту — це вже не просто технічна мрія, а практичний інструмент, який трансформує роботу бізнесу та взаємодію з клієнтами. Запуск нових версій ШІ-моделей зробить ШІ-агентів ще потужнішими, пропонуючи розширені можливості міркувань і довготривалого контексту.

ШІ-агенти дозволяють:

  • спрощувати управління даними: багато компаній стикаються зі складними даними — ШІ-агенти можуть знаходити та уніфікувати їх у різних системах, зменшуючи їхню складність;
  • налагоджувати підтримку клієнтів: ШІ-агент, який використовує текст, голос, зображення і відео, може допомогти клієнтам і співробітникам швидко знайти потрібну інформацію.

Завдяки моделям машинного навчання можливо використовувати миттєвий аналіз даних для прийняття рішень у режимі реального часу та оптимізації кампаній, що дає змогу маркетинговим командам зосередитися на стратегії та надійному впровадженні.

2. Контент, що продає, і соціальна комерція

Багато соціальних платформ перетворюються на повноцінні центри електронної комерції. Instagram, TikTok і YouTube вже пропонують можливість користувачам купувати товари безпосередньо з ваших відео, продаж у прямому ефірі та покупки в додатку, щоб створити ідеальні умови для «імпульсивних покупок».

Безперешкодна інтеграція контенту і комерції на декількох соціальних платформах, безсумнівно, сприятиме підвищенню конверсії. У рамках своєї диджитал-стратегії просування сайту, блогу та бізнесу маркетологам варто розглянути можливість партнерства з інфлюенсерами, які відповідають вашому бренду, використовуючи користувацький контент і формати, які можна придбати на кожній платформі соціальних мереж.

3. Свідомий маркетинг

Ми живемо у світі інформаційного перевантаження, і люди це відчувають. Це дає маркетологам величезні можливості виділитися, пропонуючи ясність замість безладу — так званий свідомий маркетинг (mindful-маркетинг).

Основні характеристики mindful-маркетингу:

  • «менше — це більше»: замість того, щоб бомбардувати споживачів інформацією, варто зосередитися на наданні гіперрелевантного контенту, який відповідає їхнім конкретним потребам;
  • ставити в пріоритет дані, на які є згода: слід збирати та аналізувати дані відповідально, щоб персоналізувати досвід, не перевантажуючи користувачів.

Впровадження маркетингових практик, орієнтованих на свідомість, може допомогти брендам побудувати довіру та лояльність, водночас зменшуючи втому споживачів від прийняття рішень.

4. Пошук у нуль кліків

В останніх оновленнях Google з’явилися такі функції, як ШІ-резюме, а також розширені фрагменти, які стали більш помітними на сторінках пошукової видачі. Ось це для чого:

  • довше утримувати користувачів на сторінках Google;
  • надавати користувачам швидкі відповіді на їхні запити.

Це створює середовище «нульового кліку», де користувачі отримують потрібну їм інформацію, не виходячи з Google. Отже, високих позицій у пошуковій видачі вже недостатньо, потрібно оптимізуватися для цих нових функцій. Тобто, бізнесу слід зосередитися на тому, щоб виділитися в самому Google — захоплення уваги важливіше, ніж гонитва за кліками.

5. Підготовка до Web3

Хоча попередній ажіотаж трохи вщух, Web3 — це, як не крути, наступна еволюція інтернету. Він буде характеризуватися блокчейном, децентралізованою технологією і правом власності, криптовалютою і розширеними можливостями користувачів. На відміну від відомого нам інтернету з його соцмережами та централізованими платформами, Web3 має на меті надати користувачам більше контролю над даними та їхньою онлайн-діяльністю.

Бізнесу було б розумно розробити стратегії, які б використовували потенціал Web3 і досліджували нові або еволюціонуючі потоки доходів в рамках децентралізованої цифрової економіки.