Сьогодні смартфони мають потужність і потенціал комп’ютерів — навіть порівнянну з суперкомп’ютерами 1980-х років — і потребують лише частку енергії для роботи. При цьому сучасні учні вже звикли до цих гаджетів і майже не потребують специфічних інструкцій, коли використовують їх як навчальні інструменти. Таким чином вчителі можуть заощадити час і зосередитися на своїх уроках.
Переваги використання смартфонів із навчальними цілями
Використання смартфонів https://smarfonista.tech/ у навчанні має три чіткі переваги, які можуть покращити навчальний процес і, таким чином, підвищити його результати:
- Спрощує доступ до контенту і експертів, долаючи традиційні обмеження часу, місця і співпраці.
- Персоналізує освітні рішення для окремих учнів, допомагаючи освітянам адаптувати навчальний процес за допомогою програмного забезпечення та інтерактивних засобів, які адаптують рівні складності до рівня розуміння та темпу навчання кожного учня.
- Вирішує конкретні проблеми, які знижують ефективність освітніх систем у всьому світі.
Ще однією перевагою використання мобілок у навчанні є те, що вони можуть вирішити проблему цифрового відставання в освіті, яке є наслідком соціально-економічного розриву між громадами, культурами та індивідами. Люди з низьким рівнем доходу особливо схильні покладатися на свої смартфони (а не на комп’ютери та ноутбуки) для виходу в інтернет.
Таким чином, мобільні телефони можуть принести користь вчителям, надаючи учням майже всюдисущий інструмент з неймовірною обчислювальною потужністю, що дозволяє здійснювати онлайн-пошук і використовувати навчальні додатки.
Способи використання смартфонів у класі
1. Доступ до навчального контенту та електронних книг
Школи все частіше звертаються до книг в електронному форматі як до економічно вигідного та ефективного способу надання учням навчальних матеріалів. Електронні книги мають багато переваг, що робить їх привабливим варіантом як для очного, так і для дистанційного навчання. Ось деякі з ключових переваг для студентів та учнів:
- Легше робити нотатки. Можна виділяти і робити нотатки безпосередньо в тексті, що усуває потребу в окремих зошитах або паперах і полегшує відстеження важливої інформації.
- Регульоване підсвічування. На відміну від традиційних підручників, е-книги мають функції, які дозволяють студентам налаштовувати колір і розмір виділень, що полегшує розрізнення ключових понять і допоміжних деталей.
- Портативність. Зміни, зроблені в мобільному телефоні, доступні на різних пристроях, включаючи ноути та планшети — не потрібно носити з собою важкі рюкзаки.
- Економічність та екологічність. Електронні книги коштують дешевше, ніж традиційні підручники, а також є більш дружніми до довкілля.
- Краща доступність. Смартфони мають вбудовані функції, такі як зчитування з екрану та регульовані розміри шрифтів, що робить навчання за допомогою е-книг більш доступним для учнів із вадами зору або іншими обмеженими можливостями.
2. Доступ до системи управління навчанням
При здобутті знань більше не має потреби обмежуватися класами чи навчальними кабінетами. Навчання стало мобільним, органічно вплітаючись у тканину нашого повсякденного життя. Сучасні авторські інструменти дозволяють вчителям і розробникам навчальних матеріалів створювати, редагувати та організовувати цифровий контент без глибоких знань програмування.
Школи та університети все частіше впроваджують системи управління навчанням (LMS) для створення контенту і його впорядкування за допомогою вбудованих авторських інструментів. LMS полегшують доставку, відстеження та управління навчальним досвідом і допомагають вийти за межі фізичних кордонів, дозволяючи навчатися будь-де і будь-коли.
Платформи LMS дозволяють студентам завантажувати матеріали курсу, оновлення розкладу, дедлайни завдань та оцінки, забезпечуючи повністю цифровий досвід навчання на улюбленому мобільному пристрої без обмежень.
3. Використання інструментів AR/VR
Середовища на основі доповненої (AR) і віртуальної реальності (VR) можуть допомогти студентам розуміти і вчитися в захоплюючі способи. Гарнітури на базі мобільних телефонів, такі як Google Cardboard, ідеально підходять для освітніх програм. Вони дають змогу проводити навчання з ефектом занурення, використовуючи безкоштовні VR-додатки, щоб імітувати середовище і навчати студентів концепціям, які інакше було б важко відчути і проілюструвати в класі (як-от візуалізація молекулярної структури).
Так само доповнена реальність збагачує навчальний процес у класі, накладаючи цифровий контент на реальний за допомогою таких пристроїв, як смартфони і планшети. Вона може оживити традиційні підручники, додаючи до друкованих сторінок інтерактивні елементи — відео, моделі чи додаткову інформацію.
4. Інструмент для адаптивного оцінювання
Викладачі можуть використовувати мобільні гаджети для оцінювання розуміння студентами матеріалу в режимі реального часу за допомогою тестів, що базуються на дослідженнях. Це можуть бути вікторини або опитування, на які студенти можуть швидко відповісти за допомогою своєї мобілки.
Навчальна програма може бути адаптована до індивідуального прогресу учня, що дозволяє вчителям відстежувати прогрес у класі та адаптувати навчання для тих, хто потребує корекційної підтримки.
5. Підготовка до тестів
Студенти по всьому світу складають стандартні тести, такі як SAT, GRE та GMAT. Тестові завдання для смартфонів із вбудованими довідниками та додатками допомагають студентам порівняти свої результати з тисячами інших, а також надають індивідуальні поради для покращення результатів.
Використовуючи лише мобільний телефон, ви можете отримати доступ до безлічі навчальних додатків, призначених для впорядкування навчання, підвищення продуктивності та оптимізації управління часом.
6. Дистанційне навчання та допомога у виконанні домашніх завдань
Із розвитком дистанційного навчання та широким розповсюдженням мобільних пристроїв, знайти репетитора онлайн стало набагато простіше. Хоча процес онлайн-навчання може відрізнятися залежно від цілей і завдань учня, він зазвичай передбачає використання ПЗ для відеодзвінків, такого як Zoom, до якого можна легко отримати доступ через телефон.
Залежно від ситуації, онлайн-репетитор може допомогти учню опанувати певний предмет, надавши додаткові матеріали для вивчення та ознайомлення, або допомогти у виконанні домашнього завдання.