Чому важливо включити брендовану продукцію в план реклами?

05.03.2025

рекламно-сувенірна продукція з логотипом

Складаючи план рекламної кампанії, крім заходів у вигляді презентацій, виставок або акцій, слід включити в нього такий пункт, як виготовлення сувенірів. Відмінна риса будь-якої промо продукції, яка робить її ефективною — це матеріальність. Завдяки можливості для клієнта користуватися подарунком за прямим призначенням рекламна інформація, нанесена на сувенір, буде функціонувати впродовж тривалого часу. Найчастіше застосовується рекламно-сувенірна продукція з логотипом чи виконана у фірмовому стилі компанії, відіграючи роль подарунків, призів, роздаткових матеріалів на рекламних акціях, корпоративні сувеніри. Носіями можуть бути різноманітні предмети – брендоване канцелярське приладдя, одяг, аксесуари, дрібна електроніка та багато іншого.

У чому полягають основні функції такої атрибутики?

До головних завдань, які виконують рекламні сувеніри, належать:

  • Ненав’язливий вплив на цільову аудиторію для формування позитивного образу компанії.
  • Інформування про майбутні акції, нові товари та послуги.
  • Підготовка цільового сегмента споживачів до сприйняття, а також розділенню погляду рекламодавця з приводу того чи іншого питання.
  • Підвищення впізнаваності бренду.
  • Популяризація продуктів і послуг.
  • Залучення клієнтів шляхом роздачі промосувенірів при проведенні розпродажів та рекламних акцій.
  • Підтримка лояльності клієнтів та покупців, які вже користуються послугами чи товарами бізнесу.
  • Налагодження зв’язків з інвесторами та партнерами, важливими клієнтами.

Деякі компанії продають фірмові сувеніри, що стає джерелом додаткового прибутку і водночас сприяє просуванню бізнесу.

Що враховувати при виборі, щоб її застосування було дієвим?

Для ефективності використання необхідно, аби брендована продукція:

  • була якісною, як у плані практичних характеристик, так і в плані зовнішнього вигляду;
  • відповідала потребам, звичкам та інтересам цільової аудиторії;
  • встановлювала асоціативний зв’язок між предметом та компанією;
  • вигідно виділялася серед продукції аналогічного призначення від інших брендів.

Також слід брати до уваги те, де буде використовуватися продукція. Наприклад, для промозаходів найбільше підходять дрібні вироби на зразок брелоків, ручок, блокнотів тощо, а для зустрічі з важливими діловими партнерами й постійними клієнтами підійдуть індивідуальні сувеніри. Справді хороший сувенір має залишати враження вдалого подарунка, викликати позитивні емоції у представників цільової аудиторії, а також посприяти підготовці підґрунтя для першого чи повторного звернення до компанії.

Яких помилок не слід допускати, замовляючи виготовлення сувенірів для рекламних цілей?

сувеніри для рекламних цілей

Щоб використання брендованої продукції для просування не створило цілком протилежного ефекту, не варто:

  • Надмірно економити на предметах-носіях та нанесенні друку. Так, футболка, що викликає дискомфорт при носінні, й з написом, який облущується після першого ж прання, справить лише негативне враження.
  • Робити рекламу надто помітною. Логотип не повинен бути занадто яскравим та таким, що різко впадає у вічі.
  • Забувати, що оригінальність дизайну має значення. Проста ручка чи блокнот з емблемою сьогодні вже мало кого здивує.

Поставившись до виготовлення сувенірної продукції з належною відповідальністю, можна бути впевненим, що рекламна кампанія буде успішною, й покращить становище бізнесу.