Девелоперська компанія Budhouse Group підбила підсумки 2024 року

10.04.2025

Українська девелоперська компанія Budhouse Group, очолювана президентом Шкрібляком Анатолієм Васильовичем, підбила підсумки діяльності за 2024 рік. BHG відома своїми масштабними проєктами, такими як торговельні центри Nikolsky у Харкові, Lubava в Черкасах, Forum Lviv у Львові, а також Linden Luxury Residences у Києві, продовжує активно розвивати український ринок нерухомості.

Budhouse Group

Впродовж 2024-го торгові центри Будхаус Груп прийняли 22 мільйони відвідувачів, зберігши показники попереднього року. Найскладніша ситуація, за словами президента Анатолія Шкрібляка, спостерігалася у Харкові. У зв’язку з обстрілами та постійними повітряними тривоги відвідуваність ТРЦ Nikolsky суттєво знизилася. Восени показники стабілізувалися, а в ТРЦ Lubava та Forum Lviv навіть зафіксували поступове зростання кількості відвідувачів.

«Незважаючи на зрозумілі складнощі, ми зберігаємо стабільність та навіть покращуємо показники. Відвідувачі стають більш цільовими, конверсія «відвідувач-покупець» зросла на 5%, а частка спланованих візитів збільшилась на 10%», – зазначив Анатолій Шкрібляк в інтерв’ю виданню «Тиждень».

Головні досягнення Budhouse Group у 2024 році:

  • Престижні нагороди. У 2024 році Budhouse Group отримала визнання на провідних галузевих преміях. За версією RAU Awards, ТРЦ Forum Lviv був названий «Кращим середнім ТРЦ у містах-мільйонниках», а ТРЦ Nikolsky отримав звання «Кращого великого ТРЦ у містах-мільйонниках». Проєкт Linden Luxury Residences здобув титул «Building of the Year» на конкурсі CEEQA 2024.
  • Зростання товарообігу. Загальний товарообіг торгових центрів Budhouse Group у 2024 році зріс на 33% порівняно з 2023-м і склав 12,2 млрд грн.
  • Розширення онлайн-присутності. Компанія значно активізувала просування онлайн, у результаті чого кількість контактів із користувачами досягла 103 млн. Це вдвічі більше, ніж роком раніше. Кількість підписників у соціальних мережах зросла на 10% і наразі становить понад 765 тисяч.
  • Соціальна відповідальність. У 2024 році компанія Анатолія Шкрібляка активно брала участь у благодійних проєктах та громадських ініціативах.

Компанія Budhouse Group у співпраці з благодійними фондами реалізувала низку ініціатив, спрямованих на допомогу військовим та їхнім родинам, а також лікарням на передовій. Зокрема, спільно з БФ «Надія» та першим заступником голови комітету Верховної Ради з питань здоров’я нації Валерієм Дубілем було передано понад 20 сучасних систем радіоелектронної боротьби (РЕБ) з імерсійною системою охолодження українським військовим на фронт. Загальна вартість допомоги склала понад 10 мільйонів гривень.

У 2024 році Budhouse Group відмовилася від святкування третьої річниці ТРЦ Nikolsky, натомість підтримала проєкт «Ротарі – Дітям Героїв». Це дозволило організувати дітям, які втратили батьків внаслідок російської агресії, відпочинок у Карпатах.

Під керівництвом Анатолія Шкрібляка Budhouse Group демонструє не лише успішні бізнес-результати, але й високу соціальну відповідальність. Попри непрості часи для країни, компанія продовжує працювати, підтримувати економіку та надавати допомогу тим, хто її потребує. Президент Budhouse Group закликає й інші бізнеси підтримувати наших захисників, адже саме завдяки їм ми можемо працювати далі.