Українська девелоперська компанія Budhouse Group, очолювана президентом Шкрібляком Анатолієм Васильовичем, підбила підсумки діяльності за 2024 рік. BHG відома своїми масштабними проєктами, такими як торговельні центри Nikolsky у Харкові, Lubava в Черкасах, Forum Lviv у Львові, а також Linden Luxury Residences у Києві, продовжує активно розвивати український ринок нерухомості.
Впродовж 2024-го торгові центри Будхаус Груп прийняли 22 мільйони відвідувачів, зберігши показники попереднього року. Найскладніша ситуація, за словами президента Анатолія Шкрібляка, спостерігалася у Харкові. У зв’язку з обстрілами та постійними повітряними тривоги відвідуваність ТРЦ Nikolsky суттєво знизилася. Восени показники стабілізувалися, а в ТРЦ Lubava та Forum Lviv навіть зафіксували поступове зростання кількості відвідувачів.
«Незважаючи на зрозумілі складнощі, ми зберігаємо стабільність та навіть покращуємо показники. Відвідувачі стають більш цільовими, конверсія «відвідувач-покупець» зросла на 5%, а частка спланованих візитів збільшилась на 10%», – зазначив Анатолій Шкрібляк в інтерв’ю виданню «Тиждень».
Головні досягнення Budhouse Group у 2024 році:
- Престижні нагороди. У 2024 році Budhouse Group отримала визнання на провідних галузевих преміях. За версією RAU Awards, ТРЦ Forum Lviv був названий «Кращим середнім ТРЦ у містах-мільйонниках», а ТРЦ Nikolsky отримав звання «Кращого великого ТРЦ у містах-мільйонниках». Проєкт Linden Luxury Residences здобув титул «Building of the Year» на конкурсі CEEQA 2024.
- Зростання товарообігу. Загальний товарообіг торгових центрів Budhouse Group у 2024 році зріс на 33% порівняно з 2023-м і склав 12,2 млрд грн.
- Розширення онлайн-присутності. Компанія значно активізувала просування онлайн, у результаті чого кількість контактів із користувачами досягла 103 млн. Це вдвічі більше, ніж роком раніше. Кількість підписників у соціальних мережах зросла на 10% і наразі становить понад 765 тисяч.
- Соціальна відповідальність. У 2024 році компанія Анатолія Шкрібляка активно брала участь у благодійних проєктах та громадських ініціативах.
Компанія Budhouse Group у співпраці з благодійними фондами реалізувала низку ініціатив, спрямованих на допомогу військовим та їхнім родинам, а також лікарням на передовій. Зокрема, спільно з БФ «Надія» та першим заступником голови комітету Верховної Ради з питань здоров’я нації Валерієм Дубілем було передано понад 20 сучасних систем радіоелектронної боротьби (РЕБ) з імерсійною системою охолодження українським військовим на фронт. Загальна вартість допомоги склала понад 10 мільйонів гривень.
У 2024 році Budhouse Group відмовилася від святкування третьої річниці ТРЦ Nikolsky, натомість підтримала проєкт «Ротарі – Дітям Героїв». Це дозволило організувати дітям, які втратили батьків внаслідок російської агресії, відпочинок у Карпатах.
Під керівництвом Анатолія Шкрібляка Budhouse Group демонструє не лише успішні бізнес-результати, але й високу соціальну відповідальність. Попри непрості часи для країни, компанія продовжує працювати, підтримувати економіку та надавати допомогу тим, хто її потребує. Президент Budhouse Group закликає й інші бізнеси підтримувати наших захисників, адже саме завдяки їм ми можемо працювати далі.