РЕЦЕНЗІЇ | Стаття по книзі 17 вересня 2018 р.

Шукайте своїх людей: 7 порад з книги «Ваш надійний тил» Кейта Феррацці

Джерело: K.Fund Media

Зв’язки вирішують все. Уміння заводити нові знайомства і правильно їх використовувати — шлях до успішної кар’єри. Один з найкращих нетворкерів світу — Кейт Феррацці (Keith Ferrazzi) — на власному прикладі показав дієвість такого підходу.

Феррацці виріс у бідній сім’ї сталевара та прибиральниці, але завдяки широкому колу знайомств закінчив Гарвардську школу бізнесу, працював на високих посадах у міжнародних компаніях та заснував власний бізнес.

Також він автор бестселера «Ніколи не їжте наодинці» (Never Eat Alone). Ця книга — практична інструкція з побудови корисних взаємин. Вона стала настільки популярною, що бізнес-школа Стенфорда використала її як окремий кейс для навчання.

Ваш надійний тил (Кейт Феррацці)

Цього року у видавництві «Клуб Сімейного Дозвілля» українською мовою вийшла нова книга Феррацці «Ваш надійний тил» (Who's Got Your Back). У ній автор розповідає, як створити близьке коло підтримки — зібрати поряд людей, що можуть допомогти вдалою порадою чи наставництвом.

«За кожним видатним лідером, за кожною яскравою історією успіху завжди стоять надійні радники, наставники і колеги. Це можуть бути найрізноманітніші групи людей на будь-якому рівні й у будь-якій сфері професійного чи особистого життя. Їхня спільна риса — особливий тип стосунків між людьми, який я називаю стосунками підтримки», — пояснює автор.

Вашій увазі — cім порад із книги, які допоможуть вам створити власне коло підтримки.

1. Допомагайте

У бізнесових колах, де люди часто поспішають і відволікаються, великодушність — чудовий спосіб привернути увагу. Чим більше ви пропонуватимете оточуючим свої знання, поради, таланти, тим імовірніше, що вони шукатимуть можливості допомогти і вам.

2. Будьте відкритими

Якщо хочете створити коло довірених радників, наберіться сміливості говорити правду про себе й про інших. Тоді у відповідь також почуєте правду.

Феррацці пропонує спробувати поділитись з колегою чи приятелем, якому довіряєте, вагомим для вас переживанням. У відповідь ваш співрозмовник дасть вам пораду або розкаже, що турбує його. А це вже новий рівень стосунків.

3. Поводьтеся природно

Мистецтво бути справжнім не кожному до снаги.

«Природність — це коли ви знаєте, хто ви, і не намагаєтеся вдавати із себе когось іншого. Це вміння встановлювати щирий контакт з іншою людиною, замість того, щоб концентруватися на собі», — пише автор.

4. Уникайте упереджень

У кожного, напевно, таке бувало: знайомитеся з людиною, вона вам спочатку не подобається, а потім, поспілкувавшись з нею ближче, розумієте, що перше враження було хибним. Миттєві оцінки — не найкращий підхід, якщо хочете налагодити контакт. Феррацці радить позбутися стереотипного мислення і не робити передчасних висновків.

5. Випромінюйте позитив

«Одне з головних правил під час спілкування — проактивність і усмішка. Навчіться слухати свій внутрішній голос, говоріть щиро і поводьтеся позитивно», — пише автор.

Це допоможе подолати відстань між вами і співрозмовником та створити доброзичливу атмосферу.

6. Будьте прямолінійними

Люди часто уникають відвертості, бояться висловлювати незадоволеність чимось, щоб не псувати стосунки. Але ж якщо ми стримуватимемо почуття, проблема від цього нікуди не зникне. Говоріть те, що думаєте, але не тоді, коли сильно сердитеся, бо відлякаєте людей.

7. Дотримуйтесь обіцянок

Відповідальність перед іншими стимулює людину ставити для себе вищі цілі. Тому виконання обіцянок — взаємовигідне.

«Стосунки підтримки дають нам досвід, знання і зворотний зв’язок. Але тільки завдяки відповідальності все це дає результат», — пише Феррацці.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Рішення. Практичні поради від 23 людей, які змінили світРішення. Практичні поради від 23 людей, які змінили світ
Білл Гейтс рекомендує… 10 книжок про важливе в однійБілл Гейтс рекомендує… 10 книжок про важливе в одній
Правила всьогоПравила всього

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)