|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Джерела |
P.Seiznick (і, можливо, більш ранні роботи, наприклад) W.H.Newman, потім K.R.Andrews |
H.I.Ansoff |
Роботи університету Purdue (D.E.Schendel, K.J.Hattlen, і особливо M.E.Porter) |
J .A.Schumpeter, A.H.Cole та інші, хто займався економічними дослідженнями |
H.A.Simon та J.G.March |
C.E.Lindbiom, R.M.Cyert та J.G.March, K.E.Weuck, J.B.Quinn та C.K.Prahalad та G.Hamel |
G.T.Alison (мікро) J.Preffer, & G.R.Salancik, & W.G.Astley (макро) |
E.Rhenman & R.Normann у Швеції. Ніяких інших джерел. |
M.T.Hannan & J.Freeman. Теоретики непередба-чуваності (D.S.Pughetal) |
A.D.Chander, група університету McGill (H.Mintzberg, D.Miller та інші) R.E. Miles та C.C.Snow |
Базова дисципліна |
Немає (архітектура у якості метафори) |
Деякі зв'язки з міським плануванням, теорією систем та кібернетикою |
Економіка (організація виробництва) та воєнна історія |
Немає (хоча авторами перших робіт були економісти ) |
Психологія (пізнавальна) |
Немає (можливо деякий віддалений зв'язок до школи навчання у психології та навчанні). Теорія хаосу у математиці. |
Політичні науки |
Антропологія |
Біологія |
Історія |
Прихильники |
Викладачі ситуаційних вправ (особливо у або з Гарвардського університету), прихильники лідерства — особливо у США |
"Професійні" менеджери, магістри з бізнес адміністрування, штатні експерти (особливо з питань фінансів), консультанти та урядові контролюючі — особливо у Франції та США |
Так само, як і в школі планування, особливо аналітичні штатні працівники, "модні" консультанти та воєнні письменники — особливо у США |
Популярні ділові видання, індивідуалісти, малі підприємці в усіх країнах, але в основному у Латинській Америці та китайці, що виїхали в інші країни. |
Схильні до песимізму та оптимісти |
Люди, схильні до експериментів, невизначеності, пристосування — особливо у Японії та Скандинавських країнах |
Люди, які люблять владу, політику та секретність — особливо у Франції |
Люди, яким подобається громадське, духовне, колективне — особливо у Скандинавських країнах та Японії |
Екологи населення, деякі організаційні теоретики, розкольники та позитивісти — особливо у Англосак-сонських країнах |
Підрядчики та комплекту-вальники у загальному а також агенти змін в компаніях . Структурна школа, можливо, найбільш популярна у Голландії, трансформація більш популярна у США
|
Задуманий заклик |
Пристосовуйся |
Формалізуй |
Аналізуй |
Уявляй |
Борись або твори |
Вчися |
Сприяй |
Об'єднуйся |
Реагуй |
Об'єднуйся, трансформуйся |
Дійсний заклик |
Думай (розробка стратегії як ситуаційна вправа) |
Розробляй програму (а не формулюй) |
Рахуй (а не створюй або доручай) |
Зосереджуйся (а не сподівайся) |
Набридай (якщо не можеш боротися іншим чином) |
Грай (а не переслідуй мету) |
Накопичуй (а не ділись) |
Зберігай назавжди (а не змінюй) |
Здавайся (а не пристосовуйся) |
Об'єднуйся (а не відділяйся, не пристосовуйся) |
Категорія школи |
Настановча |
Настановча |
Настановча |
Описова (дещо настановча) |
Описова |
Описова |
Описова |
Описова |
Описова |
Описова і настановча |
Спрощена асоціація |
"Дивися перед тим як скочити" |
"Один стіжок, зроблений вчасно. вартує дев'яти" |
"Ніщо не має значення крім фактів" |
"Зробіть нас вашим лідером" |
"Я це побачу тоді, коли повірю" |
"Якщо перший раз у тебе не вийшло, спробуй ще раз" |
"Обережність перемагає" |
"Яблуко далеко від яблуні не падає" |
"Все залежить" |
"Кожному овочу свій час" |