ТЕНДЕНЦІЇ | Інновації 10 жовтня 2014 р.

Парад інновацій

Щоденно у світі з’являється величезна кількість інновацій. Якщо подивитись на них, то стане очевидною тенденція: кількість і якість інновацій підживлюються постійним прагненням споживачів до новизни. Це прагнення таке сильне, що запуск блискучої інновації є чи не єдиним способом, що сьогодні може забезпечити виживання на глобальній бізнес-арені. У цій статті зібрані найкращі приклади, які ілюструють дану тенденцію.

McDonald’s і Coca-Cola

Власникам смартфонів часто важко встояти перед спокусою погратися на своєму телефоні або почитати повідомлення. У травні 2014-го року McDonald’s спільно з Coca-Cola запустили додаток «Зроби перерву на найкращого друга» (BFF Timeout), що заохочував філіппінців обмежувати час користування телефоном і натомість витрачати його на живе спілкування з друзями. Після того, як людина відкриває цей додаток, таймер засікає час і починає нараховувати бали за кожну хвилину, проведену без телефону. Як тільки хтось бере в руки смартфон — таймер зупиняється. Усі бали, набрані користувачами додатків, заносяться у рейтингову таблицю, а найвитриваліші отримують призи, наприклад, туристичні поїздки у Японію та Сінгапур.

Esurance

У березні 2014-го року світ побачив новий мобільний додаток Esurance, що допомагає спростити процедуру оформлення збитків від аварії. Клієнти Esurance можуть зв’язатися по відео-чату з працівником сервісного центру, а той через камеру оцінює пошкодження машини, що дозволяє власникам авто уникнути необхідності особистого технічного огляду транспортних засобів.

Fox Portugal

Щоб сприяти запуску 4-го сезону серіалу «І мертві підуть» (The Walking Dead) у квітні 2014-го року канал Fox Portugal об’єднав зусилля з Національним інститутом банку крові аби відкрити спеціальний тимчасовий магазинчик у Лісабоні. За пожертву донорської крові покупцям нараховували спеціальні бали, які можна було обміняти на ексклюзивні фірмові товари від творців серіалу.

CrowdComfort

CrowdComfort — це новітній термостат, який є прикладом краудсорсингових інновацій. Його функція полягає у тому, щоб регулювати температуру у будівлі відповідно до агрегованих даних, отриманих від мешканців. У мобільному додатку користувачі мають змогу оцінити свій рівень комфорту за п’ятибальною шкалою, а потім сам додаток аналізує зібрані дані і пропонує оптимальну температуру для кожного окремого поверху.

Oju Africa

Кількість споживачів мобільного зв’язку продовжує зростати, сягнувши вже позначки у 7 млрд. абонентів (дані за травень 2014 р.). Єдина проблема у тому, що мобільні оператори не завжди надають аудиторії те, що їй потрібно. Позитивним контр-прикладом є інновація від компанії Oju Africa. У березні 2014-го року на острові Маврикій вона запустила додаток, який пропонував користувачам колекцію з 56 смайлів, адаптованих під африканський колорит. Вона була доступна для використання у WhatsApp і Twitter, і давала змогу споживачам краще виразити себе.

Колекція смайлів, створена мобільним оператором спеціально для мешканців острова Маврикій

Колекція смайлів, створена мобільним оператором спеціально для мешканців острова Маврикій

Delta

У березні 2014-го року авіакомпанія Delta запустила програму Innovation Class. Це своєрідна програма наставництва, яка дозволяє підприємцям-початківцям проконсультуватися з асами бізнесу. Авіакомпанія запросила ряд експертів у галузі мистецтва, бізнесу і технологій, аби вони полетіли в турне по всьому світі у пошуках цікавих подій, ідей — і запропонували іншим людям приєднатися до експерименту. Підопічні могли подати заявку на безкоштовне місце в цій подорожі через свій профіль на LinkedIn.

Sol de Janeiro

У травні 2014-го року косметична компанія Sol de Janeiro почала кампанію з підвищення обізнаності людей про рак шкіри. Бразильський бренд, який орієнтований на виробництво сонцезахисних кремів, запросив для участі у акції 450 татуювальників, оснащених обладнанням і з навичками, які давали їм можливість виявити рак шкіри. Компанія виходила з тієї логіки, що саме татуювальник може найкраще пояснити своїм клієнтам симптоми, які вони мають, вказати на важливість захисту від сонця та направити їх на детальну консультацію до дерматолога.

Treeson Spring Water

Компанія Treeson Spring Water розпочала роботу у березні 2014-го року. Пляшки для води цього бренду виготовляються виключно зі 100% рослинних нетоксичних матеріалів. Кожна пляшка має власний номер, тому може бути відправлена після використання знову туди, де була виготовлена. За кожну продану пляшку Treeson Spring Water компанія саджає одне дерево, а через мобільний додаток можна відслідкувати, де саме це дерево було посаджено.

Etiqa MotorTakaful

Кожен споживач іноді не може заповнити прогалини між тим, що хоче зробити і що дійсно робить. Саме тому розумні бренди творчо застосовують нові технології для стимулювання правильної поведінки людей. Цікавим прикладом може слугувати Etiqa MotorTakaful — кампанія, що почала діяти у квітні 2014-го року для заохочення молодих енергійних водіїв стримуватись і сповільнювати швидкість руху їхніх автомобілів. Приєднавшись до цієї акції, водії мали нагоду накопичувати бали, які потім можна було обміняти на безкоштовне прослуховування музики, у тому числі на ексклюзивні треки від місцевих інді-музикантів.

Додаток для заохочення водіїв кермувати обережніше

Додаток для заохочення водіїв кермувати обережніше

PareUp

Надання споживачам більшого за менші гроші шляхом виявлення неефективностей в існуючих системах стає виграшною стратегією для тих, хто шукає можливості для інновацій. Мобільний додаток PareUp, запущений у травні 2014-го року, був створений з метою зменшення кількості харчових відходів у США, збиток від яких щорічно становив $165 млн. Послуга полягала у тому, що додаток вносив у свою базу ресторани, кафе і продуктові магазини, що пропонували споживачам продукти харчування, які вони збиралися викинути, за зниженою ціною. Самі продавці могли завантажити інформацію про знижки прямо в додаток, а покупці — одразу вирішити, чи варто цю їжу придбати.

Наведені приклади — і питання, які вони підіймають, — демонструють, що інноваційна діяльність у будь-якій сфері бізнесу здатна забезпечити бізнесу не тільки прибутковість, але й прихильність споживачів.

Підготувала: Катерина Ковальчук, за матеріалами trendwatching.com.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review
Витончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблемВитончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблем
МікромайстерністьМікромайстерність

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)