Зростаючий попит на MBA у Центральній Європі
Показники відвідування нещодавніх заходів World MBA Tour у Центральній Європі підтвердили зростання попиту на бізнес-освіту. Виставки, проведені у Будапешті, Афінах, Стамбулі та Москві, відвідало на 30% більше людей, ніж минулого року, в той час як представники шкіл на першій виставці MBA у Києві повідомили, що вони були просто вражені величезним попитом (презентаційних матеріалів вистачило лише на половину події)!
Кандидати високого ґатунку — таким було головне враження представників шкіл під час виставки у Будапешті. На тутешній четвертій виставці World MBA Tour було більше 50-ти бізнес-шкіл цього року, більшість з них (13) представляли США. Відвідувачі були не лише з Угорщини, а й з сусідніх країн (Словакія, Румунія, Австрія, Хорватія та Чеська Республіка), їх досвід роботи, у середньому, складав 5-6 років, і це був дуже гарний старт для Центральної Європи 2005.
"Зараз у США існують чудові можливості працевлаштування", — пояснює Paul Danos, декан Tuck Business School, — наші іноземні студенти, включаючи представників Центральної Європи, закінчують тут програму MBA та здобувають чудові вакансії з чудовими гонорарами в США."
Міжнародний ринок праці стрімко розвивається. І не можна не відмітити, що багато людей, які в змозі задовольнити сучасну пропозицію працевлаштування, не могли б цього зробити без відвідування програм MBA.
Нові дані підтверджують різке зростання кількості кандидатів, що реєструються на проходження пропускного тесту до вступу в міжнародні бізнес-школи — GMAT®, зокрема, на 13.7% збільшилося реєстрацій в Угорщині, Греції, Туреччині, Росії та Україні.
П'яту виставку World MBA Tour в Афінах, де було представлено 70 шкіл, відвідали, в основному, молоді, але добре обізнані люди, потенційні кандидати на МВА. Судячи з результатів, інтерес до програм MBA у Греції зростає!
Цьогорічна виставка у Стамбулі зібрала 81-у бізнес-школу. Загалом, Туреччина стала основним джерелом міжнародних студентів МВА за останні роки, і ця тенденція, схоже, зберігатиметься протягом багатьох років. Потенційні студенти з Туреччини молодші, в середньому, ніж кандидати з інших країн, але чудово володіють англійською мовою та приходять на виставку добре підготовлені.
За словами Matt Symonds, міжнародний досвід MBA залишається ціллю для більшості аплікантів топових бізнес-шкіл, незважаючи на зростаючу кількість альтернатив у своїх країнах. Однією з основних причин цього є кращі можливості працевлаштування, які кандидати не можуть отримати, відвідуючи місцеві програми.
Michael Cronin (Wharton School) погоджується, що топові бізнес-школи все ще залишаються вибором молодих професіоналів. Він також відмічає, що у Wharton дуже серйозно ставляться до рівня аплікантів, шукають кращих з найкращих для навчання у своїх лавах. Щодо студентів з Центральної Європи, то вони привносять надзвичайно велику цінність у клас, так як представляють країни з великими соціальними, політичними та економічними змінами.
Якщо Ви бажаєте отримати інформацію про наступні виставки у Центральній Європі, будь ласка, заходьте на www.topmba.com.
За матеріалами www.topmba.com
|