БІЗНЕС-ОСВІТА | Оцінка навчання 12 січня 2010 р.

Стратегія оцінки навчання — час давно настав!

Кріс Мур (Chris Moore), президент Zeroed-In Technologies, розробник Zeroed-In Dashboards — рішень для візуацізації, вимірювання результативності та релізації стратегії, розповідає про необхідність впровадження стратегії оцінки навчання у компаніях.

"Не варто відкладати на завтра те, що можна зробити сьогодні!" Безперечно, ви чули цю фразу тисячі разів. Чому ж компанії знову і знову відкладають "на завтра" впровадження стратегії оцінки персоналу? Можливо, з тих самих причин, через які люди не можуть кинути курити, почати займатися спортом чи сісти на дієту? Ми, безперечно, розуміємо корисність задуманої справи, і готові взятися за неї, але тільки не сьогодні. Можливо, з наступного понеділка. Або з наступного місяця. Або... після дощику в четвер, зрештою...

Так і у випадку впровадження стратегії оцінки навчання, ми все ніяк не можем виділити достатньо часу і ніколи не вносимо це завдання до переліку наших першочергових пріоритетів. А оскільки часто в компанії вистачає часу тільки на першочергові пріоритети — то оцінка навчання так ніколи й не впроваджується.

Окрім того, всі розуміють, що не можливо схуднути до бажаного "ідеального" стану за один день. І так само не можливо створити ефективну та дієву систему оцінки навчання за один місяць. Але, зрештою, з чогось же потрібно починати!

Виклики оцінки

Зменшення ризиків — це одна з ключових переваг, яку отримує компанія, що взялася за впровадження стратегії оцінки навчання. Існує безліч стереотипів, які заважають цьому. Наприклад, найбільш розповсюджений із них — це те, що функція навчання і без того занадто перевантажена щоденними практиками та заняттями, а також адміністративними потребами, щоб брати на себе ще й відповідальність за оцінку.

Часто компанії стверджують, що їм не вистачає ресурсів — людей, часу або грошей — щоб розпочати впровадження ініціативи оцінки навчання. Як наслідок, навчальна команда вимушена щонайменше раз у квартал по-новому звітувати про проведену роботу. Адже стратегії оцінки не існує. І наскільки ефективними є такі звіти для компанії — залишається лише здогадуватися.

Ще один виклик полягає в тому, що часто компанії просто не знають, із чого розпочати оцінку. Хтось відчуває труднощі з визначенням того, що оцінювати, а інші просто не можуть пріоритезувати важливість тих чи інших характеристик.

Класична помилка — коли функція управління навчанням включає в себе функцію оцінки навчання. Система управління навчанням (Learning Management System чи LMS) справді може мати інтегровані функції оцінки. Але правда полягає в тому, що інструменти LMS рідко вимірюють ту цінність, яку дає навчання і майже ніколи не здатні показати ті дані, які цікавлять акціонерів та управлінців компанії.

На щастя, існують стратегії, які дозволяють справитися з наведеними вище проблемами оцінки навчання.

Визначте, як виглядає успіх

Чи доводилося вам колись говорити: "Якби ж в минулому я знав те, що знаю тепер". Ефективна стратегія оцінки навчання перетворює це твердження на рудимент.

Все починається із визначення того, що вважатиметься успіхом для компанії та її ініціатив. Відповідь на це запитання повинні дати в першу чергу керівники та власники компанії. При цьому важливо зрозуміти, яким чином навчання здатне наблизити компанію до успішності.

Подібно до того, як спортсмени світового рівня перетворюють щоденні тренування на обов'язковий елемент свого існування, організації, які навчаються (learning organisations), повинні зробити оцінку навчання обов'язковим елементом свого функціонування.

Для досягнення успішності організації, які навчаються, повинні зробити первинні інвестиції — а для цього, в свою чергу, вони повинні розпоряджатися бюджетом процесу оцінки. По-друге, їм потрібно обрати правильні критерії оцінки успішності організації. Кваліфікований стратег із питань оцінки може допомогти в цьому питанні людям, управлінцям, які відповідають за навчальну функцію в тій чи іншій компанії.

Конкретні дії

Перш, ніж вносити нові критерії оцінки до портфелю, потрібно протестувати вже наявні звіти:

  • Що ви робите зі звітом?
  • Які рішення він допомагає вам прийняти?
  • У звіті вказані нормальні чи цільові показники?
  • До яких дій ви вдаєтеся, якщо дані у звіті розходяться з тим, що очікувалося?
  • Наскільки важливий цей звіт для успішності вашої компанії?
  • Наскільки швидко можна оновити звіт і наповнити його актуальними на даний момент даними?
  • Наскільки детальним є звіт?
  • Хто є іншими клієнтами звіту? Що вони роблять з інформацією? Як вони відповідають на всі ці запитання?

Ті самі запитання повинні бути поставлені до всіх нових методів оцінки. І при цьому варто пам'ятати: керуйте тільки тим, що ви можете виміряти і вимірюйте те, що ви можете контролювати.

За матеріалами "It's Time for Measurement Strategy", Chief Learning Officer.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Теорія каст і ролейТеорія каст і ролей
Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?
Магічне мистецтво ігноруванняМагічне мистецтво ігнорування

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)