БІЗНЕС-ОСВІТА | GMAT 23 квітня 2012 р.

Чотири міфи GMAT

Як відомо, для вступу до більшості провідних світових бізнес-шкіл потрібно складати так званий Graduate Management Admission Test (GMAT). Видання The Princeton Review руйнує чотири основні міфи, які оточують цей іспит.

Чотири міфи GMAT

Міф 1: Вам потрібно отримати не менше 700 балів, щоб вважатися конкурентоспроможним абітурієнтом

Факт: У GMAT ви можете набрати від 200 до 800 балів. Але тільки 7% студентів набирають більше 700 балів. Дві третини людей, які складають цей тест, отримують від 400 до 600 балів. І хоча деякі школи дійсно стверджують, що у них навчаються студенти із показником GMAT 700, важливо пам'ятати, що це всього лише середнє значення. Навіть у топових школах є студенти, які набрали менше 700 балів.

З іншого боку, навіть якщо ви належите до 7% щасливчиків, яким вдалося отримати більше 700 балів за GMAT — це ще зовсім не гарантує, що вам вдасться пройти відбір. Адже зрештою тест GMAT — це лише один із багатьох факторів оцінки.

Міф 2: GMAT тестує ваше знання принципів бізнесу

Факт: Насправді GMAT тестує ваші математичні та вербальні здібності, а також ваші аналітичні та письмові навички. В тесті немає жодних специфічних принципів бізнесу, окрім, хіба що, загальних сценаріїв рішення проблем.

Міф 3: GMAT вимагає знання складних математичних концепцій

Факт: Математика у GMAT може видатися складною через спосіб представлення завдань, а не через самі концепції, які використовуються. Ви не зіткнетесь зі складним математичним численням чи тригонометрією у GMAT. По суті, вам цілком вистачить знань, отриманих у 7-8-му класі загальноосвітньої школи.

Міф 4: Всі запитання у GMAT мають однакову "вагу"

Факт: GMAT — це комп'ютерний тест. Всі питання в ньому розташовані в порядку зростання складності. GMAT починається із запитання середньої складності. Якщо ви відповідаєте на нього правильно — система видає вам трішки складніше запитання. Якщо ж ви робите помилку — система видає вам дещо простіше запитання. Таким чином питання на початку кожної секції мають найбільший вплив на ваш фінальний результат.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Торгівці правдою. Бізнес на новинах та битва за фактиТоргівці правдою. Бізнес на новинах та битва за факти
Вміти все. Чому універсальність перемагає спеціалізаціюВміти все. Чому універсальність перемагає спеціалізацію
В овечій шкурі. Маніпулятор. Виявити та здолатиВ овечій шкурі. Маніпулятор. Виявити та здолати

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)