Що може дати вашій компанії відкрита навчальна платформа?
«Роль директора з навчання (CLO) вже не обмежується лише професійним розвитком працівників. Її зміст суттєво розширився та включає в себе різні аспекти розвитку організації — від формування культури, що заохочує персонал збагачувати свій навчальний досвід, до ідентифікації та підготовки індивідів, котрі допомагатимуть розвивати бізнес», — пише Майк Коннер (Mike Conner), головний «євангеліст» BlueBottleBiz, навчальної платформи для бізнес-фахівців.
Сьогодні корпоративне навчання слід розглядати в контексті загальної картини функціонування компанії. Серед інструментів, які можуть допомогти директору з навчання якнайпродуктивніше виконувати свої обов’язки, — відкрита платформа, котра, на відміну від традиційних систем управління навчальним процесом, дозволяє сформувати середовище, де працівники зможуть взаємодіяти не лише між собою, але й також із наявними та потенційними клієнтами. Ось дві категорії завдань, які допомагає ефективно виконувати відкрита навчальна платформа.
Розвиток персоналу. Платформи, про які йде мова, мають інструменти, що дозволять працівникові вибирати контент, котрий найкраще відповідає його індивідуальному стилю навчання. Це може бути перегляд відео, опрацювання статей, обмін найбільш корисними, на думку людини, матеріалами з колегами або вивчення досвіду інших. Постійно надаючи співробітникам можливість брати участь у навчальних ініціативах, які враховують їхні індивідуальні потреби, ви сприяєте підвищенню рівня залученості персоналу в роботу.
Хоча відкриті платформи дають людям чималу гнучкість при плануванні процесу саморозвитку, роль CLO надалі залишається дуже важливою. Відкрита платформа перенасичена корисними матеріалами (книжками, відео, статтями) — а тому можна відхилитися від цілей програми, навіть цього не помітивши.
Аби впевнитись, що працівники рухаються у правильному напрямі, CLO може відстежувати відповідні статистичні дані, коментарі індивіда та його обмін інформацією з колегами. Тут важливо ідентифікувати тих, хто в цьому проявляє себе найбільш активно. Власне, це й є критично значущим кроком, котрий дозволяє перейти до наступного етапу — розвитку організації в цілому.
Розвиток організації. Частина процесу професійного розвитку полягає у набутті вміння розпізнавати потреби клієнтів та галузеві тренди й генерувати на основі цього ідеї, які можуть стати засобом зміцнення конкурентної позиції компанії. Працівники, які досягають цього етапу свого професійного становлення, швидше всього, належать до категорії тих, хто найчастіше залишає коментарі чи ділиться контентом з іншими.
Щойно CLO ідентифікує таких індивідів, потрібно долучити до розвиткового процесу їхніх менеджерів. Бос може проінструктувати своїх підлеглих, як задіяти у навчальній програмі клієнтів. Якщо клієнти отримуватимуть релевантний для себе контент через платформу, що дає їм змогу спілкуватися з відправником, їхня лояльність до організації зростатиме.
Крім цього, організації, які використовують сучасні навчальні платформи, мають набагато ширші можливості для демонстрації своїх галузевих знань. Так, ще до початку ділової зустрічі, «лідери думки» можуть надати клієнтові статтю чи відео, в котрих показується здатність компанії якнайточніше визначити можливості для розвитку його бізнесу. А це сприятиме зміцненню довіри ще до того, як справа дійде до обговорення умов контрактів.
Підсумовуючи, можна сказати, що зміст ролі CLO еволюціонує разом зі способами професійного розвитку персоналу. Відкрита платформа може «озброїти» директорів з навчання ресурсами та інструментами, за допомогою яких вони розвиватимуть цілу організацію та формуватимуть середовище, сприятливе для продуктивної взаємодії, що зменшить ймовірність звільнення потрібних компанії фахівців.
За матеріалами "Could an Open Learning Platform Work for Your Company?", Chief Learning Officer.
|