ІНТЕРВ'Ю | Lenny Mendonca 11 листопада 2011 р.

Інтерв'ю з Ленні Мендонца, керівником McKinsey

Довгострокова успішність бізнесу частково залежить від його здатності адаптуватися до змін у суспільстві. При цьому довгострокова успішність суспільства залежить від здатності бізнесу залишатися конкурентним, створювати робочі місця та відігравати конструктивну роль у місцевих спільнотах. Цей "контракт" між бізнесом та суспільством постійно еволюціонує, стверджує Ленні Мендонца (Lenny Mendonca), керівник McKinsey & Company.

"З точки зору довгострокової перспективи бізнес зацікавлений у тому, щоб суспільство, в якому він працює, залишалося функціональним та успішним", — пояснює він. В короткому інтерв'ю, яке пропонується вашій увазі, Мендонца ділиться своїми думками щодо зростання очікувань від бізнесу та його ролі у формуванні суспільства.

Ленні Мендонца (Lenny Mendonca)
Ленні Мендонца
(Lenny Mendonca)
З.: Розкажіть, будь-ласка, про поточний стан справ у державному та приватному секторах?

В.: На мою думку, сьогодні ще більш важливо, щоб бізнеси брали на себе активну роль, ніж це було протягом кількох останніх десятиліть. Таке вже траплялося раніше і дозволяло вирішити складні глобальні проблеми. А оскільки сьогодні ми зіткнулися з дуже серйозними проблемами в економіці, то в найкращих інтересах бізнесу вирішити ці проблеми.

З.: Чи розуміють бізнес-лідери важливість таких підходів?

В.: На мою думку, більшість лідерів бізнесу чудово розуміють та допомагають своїм спільнотам справлятися з різними викликами. На жаль, часто виходить так, що державна влада не поспішає вступати в подібні дискусії, навіть якщо бізнес повністю готовий до цього. Влада має свої інтереси, а політики мають свої персональні інтереси, тому провідним бізнесам часто доводиться докладати всіх зусиль для того, щоб спонукати дискусію між владою та бізнесом.

З.: Чи означає це, що Ви вважаєте бізнес каталізатором взаємодії між двома сторонами?

В.: Я вважаю, що провідні професійні бізнесмени, до яких входять і консультанти, не лише є частиною суспільної моделі бізнес-лідерства, але й повинні підтримувати взаємодію. Компанія McKinsey, наприклад, активно залучається у цей процес.

З.: На Вашу думку, чи зможе цей процес стати основним драйвером бізнесу?

В.: Я не впевнений, що компанії повинні сприймати це як єдиний драйвер бізнесу чи тим більше — джерело для генерування прибутку. Але в чому я впевнений, то це в тому, що створення привабливого бізнес-середовища та глобального економічного середовища в інтересах всіх учасників цього процесу.

З.: Наскільки оптимістично Ви оцінюєте перспективи цього процесу?

В.: Я сказав би, що ми досить реалістично оцінюємо короткострокові перспективи. Наразі нам доводиться працювати в байдужому політичному середовищі практично без будь-якої підтримки з боку держави. Але якщо дивитися в довгостроковому розрізі, то наші перспективи виглядають цілком оптимістично і залежать тільки від того, чи захочуть лідери здійснювати конкретні дії для покращення.

За матеріалами "One on One with McKinsey's Lenny Mendonca", Consulting Magazine
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Спершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слідСпершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слід
Шкереберть. Як творчий безлад може змінити життя на кращеШкереберть. Як творчий безлад може змінити життя на краще
МікромайстерністьМікромайстерність

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)