Менеджери сучасних компаній "губляться" серед широченного переліку високопріоритетних проектів змін. І, як наслідок — нічого так і не змінюють.
Дослідження, проведене консалтинговою компанією Pivotal Resources виявило, що основною причиною, через яку компанії не можуть успішно закінчити більшість проектів змін, є наявність у менеджерів відразу багатьох пріоритетних проектів. Як кажуть у давній приказці — "за двома зайцями поженешся — жодного не впіймаєш".
Попри той факт, що саме проекти змін отримують найвищий пріоритет у багатьох компаніях, майже половина (більше 500 менеджерів-респондентів) із сумом констатують, що подібні проекти рідко досягають поставлених перед ними цілей.
Четверо з десяти менеджерів ствердили, що вони беруть участь у середньому в п'яти проектах змін протягом року. І це при тому, що саме наявність великої кількості проектів "із високим пріоритетом" зазвичай стає основною причиною, через яку жодному із проектів не вдається досягнути поставлених перед ним цілей.
"Здатність бізнесу отримувати максимальну віддачу від інвестицій у зміни — реорганізацію, нові напрямки діяльності, перевизначення процесів, впровадження ІТ-систем, тощо — є однією із ключових навичок у сучасному висококонкурентному глобалізованому середовищі", — відзначає Піт Пенд (Pete Pande), президент та засновник Pivotal Resources.
Дослідження також вказує на те, що менеджери та лідери до сих пір не мають чіткого розуміння цілей своїх інвестицій та не можуть оцінити їхньої результативності. Цікаво й те, що керівники найвищої ланки виявилися вдвічі більш схильними позитивно оцінювати результати проектів змін, ніж їхні підлеглі.