Чотири з 10-ти менеджерів втрачають натхнення до роботи
Менеджери, за самим визначенням слова, існують для того, щоб керувати компанією та процесами в ній. Але, відповідно до даних дослідження, більше, ніж чотири з 10-ти менеджерів насправді мають абсолютно руйнівний ефект на компанію та негативно впливають як на корпоративний клімат, так і на мотивацію власних підлеглих.
Дослідження, проведене консалтинговою компанією Hay Group, довело, що майже половина топ-менеджерів не справляються зі своїм безпосереднім завданням — забезпечувати клімат, який би сприяв високій ефективності та результативності роботи.
У дослідженні взяли участь понад 2800 лідерів із 12-ти сфер бізнесу, включаючи фінансові сервіси, виробництво, фармацевтику, технології та телекомунікації. Було проаналізовано розрив між очікуваннями працівників щодо ідеального клімату на робочому місці та реальним станом справ.
Цікаво те, що за даними дослідження результативність організації на третину залежить саме від створення позитивного робочого клімату. При цьому лише кожен четвертий лідер бізнесу по-справжньому переймається питаннями забезпечення позитивної атмосфери в компанії і досягає успіху на цій ниві.
По суті ж 40% менеджерів насправді досягають абсолютно протилежного ефекту, демотивуючи персонал та встановлюючи у своїх компаніях негативний робочий клімат. А ще 16% лідерів у кращому разі здатні досягнути нейтральної атмосфери.
Кріс Уоткін (Chris Watkin), голова напрямку управління талантами британського відділення Hay Group, стверджує: "Зважаючи на те, що сьогодні результативність бізнесу на 30% залежить від мотиваційного робочого клімату, вміння надихати персонал набуває особливої ваги та важливості для лідера. При цьому з дослідження стає очевидним, що менеджери відчувають труднощі із забезпеченням позитивної атмосфери у компанії, яка б сприяла мотивації співробітників та підвищенню результативності серед працівників".
Основною причиною "атмосферної кризи" можна назвати невміння лідерів обирати найкращий підхід та підсилювати діяльність команди. І це при тому, що по-справжньому ефективний лідер повинен володіти цілим набором стилів управління. Дослідження ідентифікувало шість таких стилів. При цьому менеджери, яким вдалося досягнути значних здобутків у власній компанії, зазвичай вміють при необхідності застосовувати не менше трьох із цих стилів.