Дослідницька компанія Millward Brown Optimor вже третій рік поспіль визнає Google найпопулярнішим у світі брендом. Про це свідчить опублікований щорічний рейтинг ста найпопулярніших та найцінніших брендів світу (BrandZ Top 100 2008). Цього разу вартість бренду Google оцінили в $86 млрд., що на 30% більше порівняно з минулим роком.
Компанія Microsoft, головний конкурент Google на інтернет-ринку, зайняла в Топ-100 третє місце. Вартість її бренду, за підрахунками аналітиків Millward Brown Optimor, склала $70,9 млрд.
На другому місці опинився General Electric — $71,4 млрд.
Бренд компанії Apple за рік виріс у ціні і з 16-го місця перемістився на сьоме — його вартість оцінили в $52,2 млрд. Бренд Nokia зайняв дев'яту позицію в списку — $44 млрд.
Також до рейтингу 100 найцінніших брендів світу потрапили Hewlett-Packard, Cisco Systems, Oracle, Intel, Dell і Blackberry. На 89-му місці розташувалася компанія МТС.
За словами представників Millward Brown Optimor, вартість того чи іншого бренду вони визначали, ґрунтуючись на досвіді більше мільйона споживачів по всьому світу, а також на фінансових показниках цих компаній.
Загальна вартість всіх брендів, які увійшли до Топ-100, склала $1,94 трлн, що на 21% перевищує торішні показники.
Слід відзначити, що за даними звіту іншої дослідницької компанії — Interbrand, в липні 2007 р. вартість бренду Google складала всього $17,8 млрд.