НОВИНИ від 20.06.2008


Менеджерам важко керувати «балакучими віртуалами»

Стрімке поширення технологій web 2.0, зростання кількості сайтів та соціальних мереж на зразок MySpace та Facebook, а також підвищення популярності 3D віртуальних світів на зразок Second Life, у яких працівники можуть створити свого власного "персонажа" — сьогодні перетворюється на справжнісіньку проблему для роботодавців, стверджує Chartered Institute of Personnel and Development (CIPD).

Роботодавці завжди ставили під сумнів потенціал сучасних технологій Web 2.0 для утримання та залучення персоналу, хоча деякі з них доволі успішно користувалися ними.

Що ж стосується самих працівників, то складається враження, що вони завжди знали, як використати технології Web 2.0 для критики та розповсюдження інформації про роботодавців, які їх не влаштовують.

Наприклад, минулої осені відбувся протест 9000 співробітників IBM в Італії, який підтримало ще понад 1 800 "аватарів" Second Life із 30 країн.

При цьому опитування щодо методів пошуку та відбору персоналу, проведене CIPD серед 800 роботодавців, виявило, що абсолютна більшість компаній (8 із 10-ти) до сих пір продовжує нехтувати технологіями Web 2.0 у цьому процесі. І лише 8% респондентів призналися, що планують почати використовувати такі технології у наступному році.

При цьому, серед 100 респондентів — членів CIPD — більше ніж половина визнали, що соціальні мережі справді можуть виявитися корисними у процесі залучення та комунікації із потенційними кандидатами на робочі посади. І приблизно такий самий відсоток опитаних вважає, що використання таких сайтів здатне допомогти "пролити світло" на думки потенційних співробітників, а також споживачів, про компанію.

Попри це, дві третини респондентів переконані, що їм не вдасться уникнути критичних коментарів у бік їхніх компаній, якщо вони наважаться активно користуватися даним інструментарієм для просування та підтримки своїх брендів. Вочевидь, саме це і є основною причиною, яка зупиняє їх на шляху до впровадження використання технологій Web 2.0 всередині компаній.

Серед тих роботодавців, які вже сьогодні використовують соціальні мережі для взаємодії зі своїми потенційними та наявними співробітниками, 54 організації віддали перевагу трьом мережам: LinkedIn, Facebook та MySpace.

Ще однією проблемою, якої серйозно побоюються роботодавці, є той факт, що якщо вони визнають офіційний статус за соціальними мережами — то відповідно зросте і час, який їхні співробітники проводять на таких сайтах. А це, у свою чергу, може суттєво знизити їхню робочу результативність.

Дослідження, проведене Confederation of British Industry виявило, що середньостатистичний співробітник витрачає півтори години на тиждень для власних потреб, чим наносить світовій економіці шкоду, яку можна обчислити £10,6 млрд. на рік.

І хоча деякі компанії цілком лояльно ставляться до співробітників, які використовують Інтернет за неробочими потребами, вважаючи це своєрідним різновидом обідньої перерви, опитування 503 організацій виявило, що дві третини роботодавців переконані, що їхній персонал регулярно витрачає час на таку позаробочу діяльність в Інтернеті. І це насамперед стосується соціальних мереж, електронної пошти та електронних магазинів.

За інформацією management-issues.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua