НОВИНИ від 21.08.2008


Якщо професіоналам подобається ваш бренд — вони приєднаються до вас

У сучасну епоху іміджу та брендінгу, створення та захист позитивної корпоративної репутації стає важливою частиною залучення, найму та утримання ключових співробітників.

Опитування, проведене рекрутинговою компанією Kenexa виявило, що хоч компенсація і залишається найважливішим фактором при виборі роботи, корпоративна репутація за важливістю майже зрівнялася з ним і за важливістю займає друге місце. А це, в свою чергу, свідчить, що виграти війну за таланти фактично неможливо, якщо у вашої компанії погана репутація.

Імідж компанії складається із великої кількості різноманітних аспектів, включаючи й такі, як залученість співробітників у робочий процес, корпоративна соціальна відповідальність, якість продукту і звісно ж — прибутковість.

Топ-менеджери та директори з продажу вважають репутацію одним із найважливіших чинників, який впливає на притік як клієнтів так і потенційних співробітників у компанію. Окрім того, імідж — це важлива частка процесу прийняття рішень для працівників у таких різних країнах як Індія, Італія, Росія та Бразилія.

Але, незважаючи на всі факти, наведені вище, бренд роботодавця залишається категорією, на яку майже не звертають уваги у більшості компаній. Наприклад, травневе дослідження, в якому взяло участь близько 5000 HR-менеджерів із 17-ти країн світу, переконливо довело, що майже дві третини компаній не мають формального процесу підтримки бренду роботодавця.

"Кореляція між репутацією компанії та успішним рекрутинговим процесом ще раз вказує на важливість створення потужного бренду роботодавця, — стверджує Джек Вілі (Jack Wiley), виконавчий директор Kenexa Research Institute. — Розумні інвестиції в організаційні цінності, такі як прибутковість, стабільність чи соціальна відповідальність — це найбільш дієвий спосіб забезпечити процвітання та свою привабливість в очах потенційних працівників, без яких майбутнє компанії просто неможливе".

За інформацією management-issues.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua