НОВИНИ від 20.10.2008


Половина рішень, які стосуються найму співробітників, виявляються помилковими

Чи доводилося вам коли-небудь задаватися питанням, чому ентузіазм вашого нового роботодавця випаровується вже після кількох ваших перших днів на новій посаді? Відповідь проста: найбільш імовірно, що він просто не задоволений вашою роботою і починає жалкувати, що найняв вас!

Помилки під час найму коштують компаніям дуже дорого. Рекрутингова компанія Recruiting Roundtable виявила, що недосконалий процес підбору персоналу коштує компаніям мільйонів доларів, призводячи до скорочення результативності, зниження мотивації співробітників та високих показників плинності кадрів.

Звісно ж, цей процес діє і в протилежному напрямку — дослідження показує, що точно така сама кількість нових співробітників виявляються незадоволеними новим робочим середовищем, колегами та менеджерами.

По суті, чотири з 10-ти нових співробітників скаржаться, що інформація про компанію, якою вони володіли ще до того, як вирішили в ній працювати, не відповідає дійсності.

І тільки у половині випадків обидві сторони погоджуються, що прийняли правильне рішення.

"Зважаючи на високу вартість «ранньої» плинності кадрів, організації не можуть дозволити собі приймати хибні рішення", — відзначає директор компанії Recruiting Roundtable Донна Вейс (Donna Weiss).

Проаналізувавши дані, які поступили від більше, ніж 8 500 рекрутерів та 19 000 їхніх новоприбулих працівників, дослідницька компанія ідентифікувала три найважливіші причини, що призводять до помилок у наймі:

Ось ці причини:

  • висока самовпевненість кандидатів, які люблять описувати свої досягнення, замість того, щоб показати, що вони можуть насправді;
  • відсутність чіткого процесу відбору та оцінки кандидатів;
  • байдуже ставлення компаній до обов'язку надавати кандидатові достатню кількість інформації про його майбутнє місце роботи.

У той же час менеджерам та роботодавцям абсолютно необхідно вийти за рамки традиційного процесу відбору та включити до нього оцінку досвіду кандидата (на реально виконаних завданнях, а не на словах).

За інформацією management-issues.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua