НОВИНИ від 27.04.2009


Настав час переглянути прогнози

Можна навести багато причин глобальної кризи. Серед них — великі і малі. Але найбільше дивує неспроможність найвищої ланки управлінців та власників бізнесу пристосувати своє мислення до нової, більш "брутальної" реальності, а особливо — після майже двох десятиліть повністю сфокусованих на зростання.

У надзвичайно мінливому та складному світі багато топ-менеджерів просто не здатні пристосуватися до нових реалій та більш-менш точно спрогнозувати перспективи свого бізнесу. Такі висновки робить дослідження, проведене консалтинговою компанією KPMG.

Приблизно половина (45%) керівників бізнесу не провела жодних стратегічних змін, необхідних компанії для того, щоб краще протистояти економічній кризі. По суті навіть сьогодні більшість із них обирають "поведінку страуса" і намагаються "сховати голову в пісок", продовжуючи займатися точнісінько тим самим, чим вони займалися ще до початку кризи.

Фіона МакДермот (Fiona McDermott), представник компанії KPMG, пояснює: "Адекватне прогнозування по суті стало жертвою кредитної кризи, оскільки звичні дані, які завжди використовувалися, стало надзвичайно складно правильно інтерпретувати. Об'єми продажу, ціни та доступність фінансів можуть за короткий час змінитися дуже суттєво. Власники бізнесу сьогодні не можуть бути впевнені навіть у тому, що їхні клієнти та постачальники завтра займатимуться тим самим бізнесом (тобто будуть залишатися клієнтами та постачальниками). А це, в свою чергу, має надзвичайно негативний вплив на здатність бізнесу розвивати стратегію. Зрештою, дуже важко сказати, що трапиться через шість місяців або рік, якщо ви не знаєте, що буде відбуватися з вашим бізнесом завтра".

Однією з найважливіших реакцій є реакція на скорочення продажу. Власникам бізнесу потрібно навчитися приймати складні рішення, починаючи від скорочення витрат та максимізації прибутків, і закінчуючи закриттям бізнесу.

Другим надзвичайно важливим аспектом сьогоднішнього процесу прогнозування є потреба нового підходу до збору та аналізу даних, а також спрощення самого процесу роботи з даними, який би дозволив компанії більш гнучко пристосовуватися до мінливих реалій сьогодення. Саме здатність швидко аналізувати дані і приймати ключові рішення може стати вирішальною щодо того, продовжить бізнес існувати далі чи закриється.

Дослідження KPMG також виявило, що дві третини лідерів бізнесу очікують, що найгірші часи закінчаться приблизно за два роки.

За інформацією management-issues.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua