У часи рецесії більшість роботодавців не мають змоги інвестувати кошти у своїх підлеглих для підтримання належного рівня їхньої мотивації/залученості у робочий процес. До цих інвестицій можна включити й такі "непрямі" витрати, як відрахування у пенсійний фонд, охорона здоров'я та спортивна активність і т. п.
Той факт, що бюджет компанії постійно перебуває під потужним тиском до скорочення, для менеджерів стає більш важливо, щоб працівники помічали і розуміли ті "непрямі" переваги, які вони отримують від свого роботодавця.
Замість того, щоб пропонувати грошові бонуси тільки за результативність, організації перебувають у пошуках нових мотиваційних грошових програм винагород, які можуть посприяти підвищенню рівня мотивації та залученості працівників у робочий процес.
Це означає, що серед компаній сьогодні існує підвищений фокус на "загальні винагороди" та ширший масив бонусів, які пропонуються роботодавцем. Саме такий висновок робить дослідження, проведене компанією Hay Group та асоціацією WorldatWork.
Опитування 763-х організацій у 66-ти країнах виявило, що близько шести із 10-ти респондентів планують збільшити фокус на мотивацію співробітників, коли йдеться про оцінку "бонусних програм" протягом наступних двох-трьох років. А дві третини наголосили, що вони мають намір у майбутньому підвищити фокус на мотиваційну цінність подібних програм.
"Економічна криза призводить до того, що компаніям доводиться уважно стежити за кожною копійкою, — стверджує Енн Руді (Anne Ruddy), президент WorldatWork. — Тож однією з найбільш явних тенденцій майбутнього є баланс між управлінською та мотиваційною складовою бонусних програм".