НОВИНИ від 15.06.2009


Як утримати потрібних людей

Закономірна реакція компанії на рецесію полягає в намаганні скоротити витрати на персонал. Втім, зменшення інвестицій у начебто неважливі проекти, скорочення інновацій та урізання бонусів може призвести до того, що компанію почнуть покидати найцінніші і найталановитіші працівники.

Дослідження, проведене компанією Sirota Survey Intelligence, виявило, що дії, які здійснюються організаціями під час рецесії, часто можуть призводити до демотивації найталановитіших співробітників. Як наслідок, компанію покидають саме ті, хто є найбільш критичними для її успіху в майбутньому.

Найгірше те, що на відміну від посередніх та слабких працівників, які рідко наважуються покинути свою посаду у складний економічний період, по-справжньому талановиті спеціалісти, які чудово знають собі ціну, з легкістю звільняються і знаходять нову роботу.

Опитування Sirota корелює з дослідженням, проведеним раніше компанією Conference Board, доводячи, що необдумані скорочення часто призводять до того, що в компанії залишаються лише ті співробітники, яких насправді керівникам хотілося б зберегти найменше.

Саме тому організаціям у жодному разі не можна забувати про ключових співробітників, докладаючи усіх зусиль, щоб вони почувалися комфортно і повністю асоціювали себе із компанією:

  • не варто забувати про потреби розвитку їхньої кар'єри. Надавати їм можливість працювати над спеціальними проектами, а також підтримувати доступ до навчальних та тренінгових програм;
  • переосмислювати корпоративні цінності та етику. Ключові працівники повинні бачити, що їх компанія створює цінність, а не просто "спалює повітря";
  • бути прозорими. Талановиті співробітники — це майбутні лідери компанії, тому їм потрібно дати доступ до максимальної кількості інформації, допускати до спільних нарад із топ-менеджментом компанії;
  • займатися не лише скороченням витрат. Талановиті співробітники повинні бачити, що компанія орієнтується не лише на короткострокові результати, але має і довгострокові цілі;
  • долучати їх до процесу прийняття рішень. Ключові працівники завжди намагаються зробити свій внесок. Вони повинні відчувати свою цінність;
  • показувати їм те, що їх визнають і цінують. Навіть якщо такі співробітники протягом деякого часу не будуть отримувати фінансового підвищення — вони будуть залишатися лояльними до компанії, якщо відчуватимуть, що їх цінують.

За інформацією management-issues.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua