29-31 травня вiдбудеться Третiй Київський Мiжнародний Фестиваль реклами. У Фестивалi можуть приймати участь як професiйнi творчi робiтники - персонально, так i юридичнi особи - агентства, видавництва, iншi виробники реклами i рекламодавцi.
Метою Фестивалю є:
Пошук i популяризацiя творчих досягнень вiтчизняної i свiтової реклами. Пiдйом професiйного рiвня реклами i просування на рекламному ринку найталановитiших авторiв;
Вiдбiр найкращих рекламних робiт в усiх категорiях;
Пiдйом престижу реклами як самостiйного виду творчої дiяльностi, пiдтримка i розвиток творчих починань в нацiональнiй рекламi;
Розвиток рекламної культури споживачiв.
Головною вiдмiннiстю цьогорiчного Фестивалю вiд попереднiх стануть новi конкурси: графiчного дизайну, POS-матерiалiв i нестандартних рекламних носiїв, BTL-реклами. Вперше обiцяно провести i конкурс комплексних рекламних кампанiй, iнтегрованих маркетингових комунiкацiй, переможцiв яких будуть визначати рекламодавцi.
Участь у Фестивалi можлива у рiзноманiтних формах:
акредитацiя представникiв на всi заходи Фестивалю та подача робiт на конкурсну програму;
лише акредитацiя представникiв без подання конкурсних робiт;
подання конкурсних робiт без акредитацiї представникiв.