Ті компанії, чиї стратегії розвитку не обмежувалися роздуванням своїх боргів та накопиченням все нових та нових банківських кредитів, сьогодні краще підготовлені до закінчення економічної кризи і можуть отримати суттєву перевагу над своїми конкурентами.
За даними дослідження, проведеного The Economist Intelligence Unit (EIU), компанії будуть відчувати певні труднощі та виклики, пов'язані з економічною кризою, до 2013-го року. І "глибина" цих проблем залежатиме від географічного розташування та сфери, у якій працюють компанії.
Звіт EUI "Стратегії прибуткового зростання в часи економічної кризи" (Management magnified: Strategies for revenue growth in an economic downturn) передбачає, що економіка Північної Америки та Західної Європи повільно зростатиме, поки не перевищить 2% зростання ВВП (до 2013-го року). Країни Латинської Америки та інші перехідні економіки Центральної та Східної Європи досягнуть свого піку в 2011-му році, а країни Середнього Сходу та Африки — вже у 2010-му.
Саме Азія — на чолі з Індією та Китаєм — зростатиме найшвидше у 2010-2013 роках. Однією з основних причин для цього є те, що банки Азії піддалися найменшому впливу кредитної кризи, і, таким чином, азійські компанії мали доступ до фінансування навіть у найскладніші часи.
До інших факторів, які характеризують успішні компанії з точки зору EIU, належить гнучкість, інноваційність та фокус.