Комунікація та співробітництво — ключ до продуктивності
Лідери бізнесу стверджують, що робота в їхніх організаціях була б більш продуктивною, якби в ній застосовувалося більше комунікації та співробітництва.
Приблизно половина (48%) топ-менеджерів та управлінців середньої ланки переконані, що налагоджений процес комунікації здатен підвищити загальну продуктивність компанії. 46% респондентів стверджують, що взаємодія між працівниками сприятиме зростанню продуктивності. Саме такі дані глобального дослідження, проведеного серед лідерів бізнесу компанією NFI Research.
У сучасному бізнес-середовищі доволі очевидно, що комунікація повинна бути більш ефективною, наголошує Чак Мартін (Chuck Martin), генеральний директор NFI Research та автор книги SMARTS: Are We Hardwired for Success?.
Серед інших факторів, які також впливають на підвищення продуктивності, знайдемо вдосконалення процесів (42%), фокус (38%) та роботу в команді (32%).
"Фокус на місії здатен суттєво підвищити продуктивність, — наголошує один із респондентів. — Натомість, розмитість місії та намагання безцільно розширюватися — найбільші вороги продуктивності".
Хоча топ-менеджери та управлінці середньої ланки в загальному погоджуються, що співробітництво здатне підвищити продуктивність — можна спостерігати суттєву різницю між невеликими (500 або менше працівників) та великими (10 000 або більше співробітників) бізнесами.
61% представників великих компаній переконані, що налагоджений процес взаємодії (співробітництва) сприятиме підвищенню продуктивності, тоді як у малих компаніях цей показник сягає лише 39%.
При цьому, за даними опитування 125-ти менеджерів, найменший вплив на підвищення продуктивності мають такі фактори, як чесність/відкритість всередині компанії, наявність ресурсів та перспективи.