НОВИНИ від 28.12.2009


Впровадження нових стратегій утримання та розвитку талантів

Останнє дослідження Deloitte виявило, що вперше після ініціації дослідження глобальних талантів у січні, респонденти починають вірити, що найгірша часи глобальної економічної кризи залишилися позаду. І хоча більшість лідерів сьогодні змушені впроваджувати стратегії управління талантами для того, щоб утримати ключових співробітників — для інших вони можуть виявитися просто необхідними для того, щоб не втратити нові можливості, які відкриваються разом із початком економічного відновлення.

"Через деякий час компанії можуть виявити себе у боротьбі за таланти", — переконаний Джеф Шварц (Jeff Schwartz), представник Deloitte Consulting LLP. "Захисна стратегія скорочення коштів та персоналу може виявитися нищівною, коли економіка піде вгору. Тому компаніям слід застосовувати протилежний підхід — впроваджувати нові стратегії управління та мотивації талантів".

Дослідження, в якому взяло участь 325 топ-менеджерів та керівників, виявило кілька цікавих тенденцій.

Найгірше залишилося позаду. Вперше за рік менеджери почали відчувати, що найгірший етап економічної рецесії закінчився.

Скорочення персоналу відійшло на другий план порівняно з потребою навчання та утримання провідних талантів. Менше половини (48%) опитаних респондентів ствердили, що проводили скорочення в останній чверті року (порівняно з 61% у травні). На прохання розставити пріоритети щодо талантів на наступні три місяці вперше за весь час дослідження потреба навчання та розвитку (32%), а також утримання (30%) обійшли подальше скорочення (22%).

Лідери готові докладати зусиль для того, щоб зберегти найкращих управлінців та талановитих працівників на ключових посадах. Кожен третій респондент відзначив, що у їхніх компаніях збільшується кількість можливих шляхів кар'єрного розвитку.

Навіть зарплата у компаніях починає зростати. Так, 28% респондентів відзначили, що планують підвищити зарплату співробітникам протягом наступних 12-ти місяців.

Керівники компаній розуміють, що інновації допоможуть їм орієнтуватися у складних економічних умовах, але більшість із них не готові до інновацій. Переважна більшість респондентів відзначила, що інновації важливі або дуже важливі для їхньої компанії (84%) і будуть продовжувати залишатися такими і через тривалий час після закінчення рецесії.

На жаль, при цьому 6 із 10-ти респондентів (61%) визнали, що вони або не мають чіткої стратегії управління талантами, яка могла б спонукати інновації, або навіть не здогадуються про її існування. При цьому жахаюча кількість (88%) учасників дослідження бояться, що у них взагалі немає людей, які здатні ефективно керувати програмами інновацій після того, як економіка відновиться.

За інформацією Chief Learning Officer.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua