Результати дослідження щодо управління стосунками з офшорами
Компанія Vantage Partners оголосила результати нового дослідження "Управління стосунками з офшорами" (Managing Offshoring Relationships: Governance in Global Deals), яке висвітлює вплив культурних відмінностей на ефективність аутсорсингових угод з офшорами.
Учасники дослідження відповідали на запитання про офшорингові стосунки власних компаній. При цьому дослідження включало як клієнтські, так і провайдерські дані, зібрані з більш ніж 400 компаній з усіх куточків світу.
Ключові результати дослідження:
Культура — це найбільший виклик офшорингових угод. 90% респондентів наголосили, що саме цей фактор спричинив принаймні якісь проблеми.
Як мінімум дві третини клієнтів бачать хоча б якісь відмінності між їхньою організацією та їхнім ключовим провайдером, тоді як провайдери набагато рідше бачать такі відмінності.
Споживачі переконані, що вони набагато частіше, ніж офшор-провайдери борються з конфліктом, а не уникають його; здійснюють пряму комунікацію; та займаються багатьма справами одночасно, замість того, щоб сфокусуватися на чомусь одному.
Різниця культур найбезпосереднішим чином впливає на труднощі залучення партнерів у ті види діяльності, які вважаються критичними для аутсорсингових стосунків.
Різниця культур також може стати основною перешкодою для обидвох сторін при досягненні максимальної цінності їхньої угоди.
Вплив культурних відмінностей може бути мінімізований ефективним керівництвом.
"Багато клієнтів та провайдерів розуміють, що культурні відмінності впливають на цінність, яку здатна досягнути їхня компанія, — наголошує Роберт Вільямс (Robert Williams), голова Insigma HengTian Software Ltd. — Проте, мало кому з них вдається успішно боротися з цими відмінностями. Дослідження вказує на потенціал, який здатен допомогти компаніям отримати максимальну віддачу від їхніх офшорингових стосунків із провайдерами, але тільки за умови, що ті будуть інвестувати в розуміння та розвиток більш системного підходу до управління культурними відмінностями".