Управлінська успішність залежить від емоційного інтелекту
Емоційний інтелект — це особистісна навичка, від якої, за результатами дослідження, залежить ефективність співробітників і компанії в цілому. Саме такими даними поділилися аналітики The Glowan Consulting Group.
Рівень емоційного інтелекту визначають як здатність інтерпретувати та керувати, а також ефективно реагувати на свій власний емоційний стан та емоційні стани оточуючих. Саме ця навичка дає змогу лідерам створювати робоче середовище, максимально сприятливе для ефективної співпраці та командної роботи.
Наприклад, у компанії PepsiCo люди, які показують високий рівень емоційного інтелекту, працюють на 10% більш продуктивно, що виражається у $4 млн. економічної цінності.
"Найкращі та найуспішніші лідери навчаються досконало керувати своїм власним емоційним станом, перш ніж вони починають керувати іншими, — пояснює Марк Міхаельсон (Marc Michaelson), співробітник Glowan Consulting. — Вони дуже чітко розуміють, ким вони є і у що вони вірять... саме тому їм легко справлятися з наростаючою складністю сучасного бізнес-осточення та надихати своїх співробітників на кожному рівні".
Емоційний інтелект — це перша з переліку навичок, необхідних для успішного лідера. Серед інших навичок, які також мають велике значення, можна згадати впливовість, довіру, вміння вести переговори, управління ризиками, комунікаційні навички тощо.
З детальними результатами дослідження можна ознайомитися тут.