За даними міжнародного агентства Interbrand, бренд компанії Apple у 2010-му році визнаний таким, що найбільш активно розвиваються у світі, повідомляє "Кореспондент".
Як повідомляє агентство, оцінка брендів проводилася за трьома ключовими показниками — фінансова успішність брендових продуктів або послуг на ринку, роль бренду в процесі рішення про покупку і сильні сторони бренду.
Відповідно до рейтингу "Найкращі світові бренди 2010", приріст вартості бренду Apple склав 37%. Так, вартість бренду Apple на сьогоднішній день складає $ 21 143 млн.
Тим часом, серед інших брендів, що активно розвиваються, агентство назвало Google з приростом вартості 36% і BlackBerry з 32% приростом.
Незважаючи на високі темпи зростання, в загальному рейтингу Apple посів лише 17-те місце і поступився традиційним лідерам — Coca-Cola, IBM, Microsoft, Google, GE, McDonald's, Intel, Nokia, Disney і HP.
Окрім того, Interbrand назвав фактори, які негативно вплинули на вартість бренду Apple у 2010-му році. Серед них — технічні проблеми iPhone 4 і відсутність активного публічного висвітлення соціально орієнтованої діяльності компанії.