Лідери компаній переймаються, що нестача талантів та відсутність гнучкості можуть зашкодити зростанню прибутків
Зважаючи на складну екномічну ситуацію та стагнацію, організації змушені все більше турбуватися про способи підвищення власної результативності, розвиваючи лідерів, які будуть здатні гнучко впроваджувати нові стратегії. Такий висновок робить дослідження Leadership Challenges Index, проведене компанією The Forum Corp., виводячи виклики навчання та розвитку на перші місця рейтингу найбільших проблем сучасного лідерства.
Сьогодні все більше компаній намагають знайти та найняти і/або виховати нових лідерів, сподіваючись, що ті стануть рушієм зростання. Керівники та власники багатьох організацій вважають, що їм не вистачає кваліфікованих і талановитих співробітників для досягнення стратегічних цілей. І, як наслідок, вони постійно втрачають можливості до збільшення прибутків. Дослідження підтверджує їхні підозри. Двоє з трьох керівників важають себе не підготованими до адекватного управління зростанням компанії.
"Розвиток управлінців, яким вирішили пожертвувати у 2008-2009-му роках, сьогодні знову стає як ніколи актуальним", — наголошує Ед Босвел (Ed Boswell), генеральний директор The Forum Corp. — "Ціна нових можливостей занадто висока, щоб її можна було ігнорувати".
На другому місці в рейтингу знаходиться тісно пов'язане з першим прискорення впровадження стратегій таким чином, щоб компанія могла досягнути довготривалого зростання. Компанії, які навчилися швидко втілювати у життя стратегію, демонструють у середньому на 40% вищі показники зростання прибутків та на 52% вищі показники зростання операційних доходів. Дев'ять із десяти організаційних лідерів переконані, що швидкість реалізації є критичною для успішності бізнесу, але тільки чотири з десяти вважають себе швидшими за конкурентів.
Ці виклики пов'язані з:
впровадженням моделей продажу, які б узгоджувалися всередині організації, але були суттєво відмінними від того, що пропонують конкуренти;
створенням лояльного клієнтського досвіду, який напряму пов'язаний з якісним клієнтським сервісом;
реалізацією ключової стратегії шляхом узгодження організаційної культури.
"Як завжди, основним визначальним фактором залишаються люди. Зростання компаній залежить від здібностей та бажання людей — лідерів, продавців чи спеціалістів — втілювати стратегію краще та швидше, ніж конкуренти", — наголошує Босвел.
"Основне питання часто полягає не в тому, що компанії повинні робити, а в тому, яким чином вони збираються робити це. І практично у кожному випадку це пов'язано з людьми, здатністю забезпечити їх необхідною мотивацією та навичками для того, щоб зрозуміти та впровадити стратегію".
Більшість проблем, окреслених у переліку, пов'язані зі "стратегічною швидкістю" — здатністю скоротити час, необхідний для створення цінності та підвищити саму цінність. Розуміння важливості стратегічної швидкості зростає багатократно, особливо під час рецесії. Попри постійне підвищення ставок, компанії продовжують відчувати проблеми зі вчасною реалізацією стратегічних ініціатив, що призводить до втрати інвестицій та можливостей.