Емоційно залучені співробітники приносять своїм компаніям більшу користь
Емоційно залучені співробітники з більшою ймовірністю рекомендуватимуть продукти роботодавця, підтримуватимуть його ініціативи та купуватимуть частку акцій компанії. Саме такими даними поділилося нове дослідження, проведене консультаційною компанією із розробки стратегії бренду The Brand Union.
Опитування 680 американських професійних працівників виявило, що емоційна залученість має набагато більше значення, ніж будь-яка інша форма взаємодії зі співробітником. Емоційно залучені працівники приносять своїм компаніям значну користь із точки зору ефективності бізнесу.
"Наші результати демонструють важливість впровадження спеціальних програм, які не лише винагороджуватимуть, але й продовжуватимуть створення подальшого зв'язку співробітника з брендом компанії, в якій він працює", — наголошує Тобі Саусгейт (Toby Southgate), керуючий директор The Brand Union. "Для того, щоб досягнути емоційного зв'язку, працівники потребують постійного контакту з брендом, який дозволяє поглибити його розуміння".
Дослідженя вказує на те, що емоційна залученість напряму веде до задоволеності роботою, а також має більший вплив, ніж традиційні фінансові винагороди та грошова компенсація. А це значить, що тактика посилення залученості працівників у взаємодію з брендом є потужним та економічно ефективним способом створення сприятливої організаційної культури.
Важливо і те, що найкращий час для створення міцного мотиваційного зв'язку між працівником та брендом — це період перших 6-12 місяців після входження в компанію.
До ефективних стратегій підвищення залученості працівників належать:
створення розуміння, яким чином праця кожного співробітника впливає на бренд та стратегію бізнесу в цілому;
сприяння відкритому обміну інформацією;
відкритість щодо перспектив для подальшого розвитку та просування;
регулярне проведення оцінки пресоналу та навчальних сесій (тренінгів).