На думку аналітиків Forrester, епоха глобальної економії на ІТ-витратах закінчується. Компаніям необхідно налагоджувати процеси надання послуг і виробництва продукції, збільшувати обсяги бізнесу й впроваджувати інновації, тому вони готові знову "відкрити гаманці".
Для ІТ-директорів нарешті закінчується період скорочення бюджетів, витрат і чисельності персоналу: метафоричні сокири й пилки можуть бути відкладені убік. Про це говориться в черговому дослідженні Forrester Research, у ході якого було опитано 140 ІТ-менеджерів, відповідальних за прийняття рішень.
Так, більшість опитаних констатувало, що тенденція до скорочення ІТ-бюджетів іде на спад. 58% респондентів заявили, що скорочення витрат знижується. "Більшість ІТ-лідерів змушені були досить агресивно зменшити свої витрати протягом останніх декількох років", — відзначив аналітик Forrester Марко Цецер (Marc Cecere). "Більшості з них довелося обзавестися внутрішньою компетенцією, щоб підтримати працездатність ІТ-інфраструктури", — додав він.
На питання про те, що стало головним драйвером ІТ-споживання для компанії, 26% назвали необхідність поліпшення надання продуктів і послуг, 22% — удосконалювання процесів і сервісів, 20% — ріст бізнесу і ще 17% — побудова нових можливостей для процесів і технологій. За словами Цецера, такі результати "не є сюрпризом".
Такий характер попиту в найближчій перспективі вплине на те, що пропонується компаніям на глобальному ІТ-ринку, думають експерти Forrester. Турбота про поліпшення виконання буде впливати на портфоліо менеджерів і роль управління проектами. Так, в області управління проектами цю причину відзначили як головний драйвер 44%, в області управління портфоліо — 36%. За словами Цецера, посилення проектного менеджменту дозволить розподіляти ресурси більш ефективно, відразу відсіюючи погані ідеї.
Прагнення до підвищення погодженості дій впливає на управління сервісами. Третина опитаних назвала цей фактор як вирішальний для росту попиту на сервіс-менеджмент і проектування процесів. Щоб створити більш керовані процеси, організаціям необхідні люди, які розуміють, як їх грамотно організувати.
Ріст обсягів бізнесу, у свою чергу, породжує попит на рішення для управління взаєминами із клієнтами. На це вказали 36% респондентів. Слідом за ними за стратегічною значимістю йдуть стратегічне планування й експертиза даних — їх вибрало 25% учасників дослідження. "Ріст бізнесу вимагає залучення фахівців із установлення взаємин з бізнес-лідерами, а також експертів в області стратегії, даних і бізнес-аналізу", — зробив висновок експерт Forrester.