Корпоративна Америка отримала низьку оцінку від суспільства у 2010-му році
Оглядаючись назад на 2010-ий рік, більшість американців визнають, що вони незадоволені діяльністю національного бізнесу. 61% респондентів вважають корпоративну політику країни відверто провальною, і лише 5% стверджують, що бізнесові вдалося перевершити їхні очікування.
На запитання, наскільки успішною виявилася корпоративна діяльність, 82% оцінюють її на трійку або нижче. 40% ставлять державній політиці тверду двійку. І лише сімнадцять відсотків учасників опитування поставили корпоративній Америці четвірку або п'ятірку.
Сім із 10-ти респондентів мають вищі очікування від корпоративної політики у 2011-му році, а 6 із 10 щиро вірять, що їхні очікування справляться, тому що гіршою ситуація просто не може бути.
Поки нація бореться з наслідками економічної кризи, 88% споживачів відзначили, що компаніям вдається відновлюватися після рецесії краще, ніж американським сім'ям, а 85% вважають, що корпорації мають кращі перспективи для подальшого розвитку.
"Зважаючи на крайнє розчарування споживачів американським бізнесом, єдиною можливою стратегією на 2011-ий рік залишається повернення до основ, — переконаний Бредлі Хонан (Bradley Honan), віце-президент компанії StrategyOne, яка проводила дослідження. — Компаніям слід пояснювати не тільки, "що" вони роблять для країни, але й "яким чином" та "чому" була обрана саме така політика. Тільки це дозволить відновити корпоративну репутацію".
На запитання, якими повинні бути основні пріоритети корпорацій у 2011-му, споживачі відповіли, що в першу чергу слід звернути увагу на покращення економічної ситуації та зниження рівня безробіття. Важливим для них виявилося просування етичної корпоративної поведінки, виробництво продуктів високої якості та зниження рівня помилок.