Кожна п'ята компанія не готова до раптової втрати лідерів
Кожна п'ята компанія не готова до втрати ключових лідерів. Такі дані онлайн-дослідження, в якому взяли участь 1098 топ-менеджерів та керівників, проведеного American Management Association Corporate Learning Solutions. Всього 14% респондентів відзначили свою повну готовність до втрати лідерів, тоді як 61% сказали, що вони тільки частково готові зіткнутися з таким викликом.
Результати свідчать про глибоку проблему пов'язану з управлінським наступництвом серед Північно-Американських компаній, переконана Сенді Едвардс (Sandi Edwards), керуючий віце-президент AMA Corporate Learning Solutions, компанії, яка пропонує консалтингові сервіси та навчальні програми організаціям. "Лише незначна меншість компаній готові керувати наступництвом серед топ-менеджерів, що вказує на значний ризик втрати провідних позицій у випадку лідерських проблем", — пояснює вона.
"Результати нашого дослідження базуються на опитуванні управлінців середньої та вищої ланок у більш ніж 1000 компаній США та Канади, — розповідає Сенді. — Інакше кажучи, це дослідження відображає те, про що справді думають люди. А респонденти, в свою чергу, не вагаються щиро і відкрито ділитися своїми думками та враженнями. Лише 3% відмовилися відповідати на запитання, пояснивши це відсутністю власної точки зору щодо цього аспекту".
Так само критично респонденти поставлися до загального планування наступництва у своїх компаніях. Лише половина з них вірить, що в компанії присутня адекватна система наступництва, і всього 10% вважають цю систему по-справжньому ефективною та потужною.
І це при тому, що планування управлінського наступництва сьогодні стає дедалі більш критичним. Дослідження показує, що сьогодні він має набагато більшу вагу, ніж у попередні роки.
"Переважна більшість, 71% опитаних, вважають, що цей аспект сьогодні більш важливий, 27% вважають його таким самим за рівнем важливості і менше 1% респондентів відзначили, що він менш важливий, ніж раніше", — констатує Сенді Едвардс.
За останні два роки управлінці більше зосереджувалися на скороченні коштів та виживанні, але сьогодні настав час інвестувати у стабільність та конкурентні переваги, які можуть базуватися тільки на талантах. Наявність найкращих людей — обов'язкова умова успішності компанії, на якому б ринку вона не працювала.