НОВИНИ від 09.02.2011


Емоційний інтелект пов'язаний з соціально-економічними факторами

Нове дослідження, проведене нещодавно у сфері людської психології, виявило, що люди, які виходять з вищого класу, мають нижчий рівень емоційного інтелекту (EQ), ніж люди, які виходять з нижчих шарів суспільства. Це може бути поганою ознакою для бізнесу, стверджують експерти з емоційного інтелекту, представники The Tracom Group.

Вибірці більш ніж з 300 людей вищої та нижчої соціальної групи було запропоновано визначити емоції людей на фотографіях, а також незнайомців під час інтерв'ю. В обидвох випадках люди, з вищою освітою, статусом та грошима виявилися менш здатними до визначення людських емоцій: злості, щастя, здивованості чи смутку. Представникам з нижчого класу це завдання вдавалося набагато краще.

В основі дослідження лежить потужний зв'язок між результативністю в бізнесі та емоційним інтелектом. Емоційний інтелект впливає практично на всі бізнес-показники, включаючи рекрутинг та вибір професії, результати продажів та ефективність лідерства. Емоційний інтелект — це здатність усвідомлювати, контролювати та оцінювати емоції заради покращення роботи та особистого життя.

Один із найважливіших елементів емоційного інтелекту — це емпатія та здатність підтримувати ефективні стосунки з іншими. Ключем до розвитку емоційного інтелекту є усвідомлення не лише власних поведінкових преференцій, але й поведінкових моделей інших людей, а також розуміння того, яким чином адаптувати поведінку для досягнення бажаного результату.

"Це нове дослідження підтверджує результати іншого дослідження, яке вказує, що лідери чи люди з високим рівнем впливовості часто мають "сліпі зони", які шкодять їхній ефективній роботі з колегами чи підлеглими", — наголошує доктор Кейсі Малквін (Casey Mulqueen), директор з досліджень Tracom Group. На щастя, емоційний інтелект та інші міжособистісні навички можуть бути вдосконалені з практикою.

За інформацією Chief Learning Officer.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua