Перехід топ-менеджера на нову посаду може бути складним процесом
Керівники, які переходять на нову роботу чи в нову компанію, або ж на іншу посаду в тій самій компанії, повинні пам'ятати про одну надзвичайно важливу річ, яка стосується їхнього переходу: більшості топ-менеджерів не вдається здійснити успішний перехід!
Дослідження переходів вищого керівництва, проведене Інститутом розвитку топ-менеджерів (The Institute of Executive Development), підтвердило, що значна частина керівників (до однієї третини) не зуміла успішно справитися з переходом.
У 2011-му році дослідження "керівних переходів" включало дані від більш, як 150 учасників з 18 сфер та 22 країн. Серед ключових висновків дослідження:
час на пошук та пристосування зовнішнього персоналу складає від 6 до 9 місяців на думку 36% респондентів;
30% респондентів стверджують, що він складає більше 9 місяців;
час на пошук та пристосування внутрішнього персоналу (так званих внутрішніх переходів) трішки менший, але несуттєво. 41% респондентів відповіли, що це займає від 3 до 6 місяців, а 34% респондентів — що це займає більше 6 місяців;
30% топ-менеджерів, які були найняті в компанію ззовні, не здатні виправдати двохрічних очікувань;
27% нових керівників покидають компанію пропрацювавши у ній менше двох років;
23% керівників, які здійснюють внутрішні переходи, не здатні виправдати двохрічних очікувань;
найбільш ефективні технології для підтримки переходів рідко використовуютсья в компаніях.
"Зазвичай компанії витрачають значні ресурси для ідентифікації та найму нових талановитих співробітників, але покладаються на чисте везіння, коли йдеться про забезпечення успішності їхніх інвестицій", — відзначає Скот Сеслоу (Scott Saslow), виконавчий директор Інституту розвитку топ-менеджерів.
"Найбільш успішними стратегієми для керівників, які переходять у нову роль, є ті, які допомагають їм швидко створити власну мережу та вписатися в культуру компанії", — переконана Патриція Вілер (Patricia Wheeler), представник Alexcel, компанії, яка була партнером при проведенні дослідження. — "Короткострокові підходи, такі як одноразові орієнтації для нових колег, не здатні забезпечити довгострокової успішності".