НОВИНИ від 15.03.2011


Повільне, але багатообіцяюче зростання кількості віддалених співробітників

Компанія Telework Research Center стверджує, що всього 2% від робочої сили США — тобто 2,8 мільйонів людей — називають свій дім основним робочим місцем. Втім, набагато більша кількість — 17,2 мільйонів людей — працюють з дому щонайменше один день на тиждень.

Більше того, 40% працівників стверджують, що вони можуть виконувати свою роботу і з дому. Така тенденція стала можливою через зростання інформаційних робіт та скорочення виробничих посад.

Про віддалену працю написано багато статей та публікацій. Серед основних страхів роботодавців:

  • втрата контролю над підлеглими (адже за ними набагато складніше наглядати);
  • нестача комунікацій;
  • зниження безпеки та конфіденційності;
  • втрата командного духу та менша лояльність до компанії.

Всі ці страхи є до певної міри обгрунтованими. Втім, віддалена праця має і свої переваги:

  • збільшення гнучкості за рахунок економії часу та можливості формування працівником зручного для нього робочого графіку;
  • суттєве зростання продуктивності;
  • зменшення витрат, пов'язаних з орендою офісних приміщень та супроводжуючих витрат;
  • підвищення стимулу для найму ключових талантів.

Працюючи вдома, ви не лише сприяєте своєму здоров'ю та хорошому самопочуттю, але й уникаєте численних проблем, пов'язаних з роботою в офісі.

Окрім того, працюючи з дому, ви можете уникнути всіх відволікаючих факторів. Ніякого зайвої балаканини з колегами та кава-брейків у спеціально відведених кімнатах. Каву можна пити безпосередньо на робочому місці.

Щоправда, відсутність відволікаючих факторів значною мірою залежить від самого працівника, адже, якщо він захоче "відволіктися", то зможе зробити це у будь-який момент. Тому уважність і зосередженість мають неабияке значення.

Як би там не було, концепція віддаленого співробітницва розвивається і продовжує набирати дедалі більшої популярності. І такий підхід може виявитися надзвичайно ефективним для компаній, якщо все робитиметься правильно. І перше, що слід зробити компаніям, — це навчити своїх менеджерів керувати віртуальними командами та ефективно досягати поставлених цілей.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua