25% світових брендів присутні у Facebook, Twitter, YouTube і блогах одночасно
Світові бренди перейшли від звичайної присутності в соціальних мережах до більш активного використання цього виду медіа. До таких висновків прийшли фахівці з компанії Burson-Marsteller, яка опублікувала звіт "2011 Fortune Global 100 Social Media Study".
Експерти Burson-Marsteller проаналізували присутність 100 найбільших компаній зі списку Fortune Global 500 у соціальних медіа і виявили, що 25% із них використовують відразу чотири медіаканали: Facebook, Twitter, YouTube і корпоративні блоги. А 84% брендів користуються принаймні однією з цих платформ.
Дослідження показує, що на початку 2011-го року 67% компаній використовували функцію mention (згадування). Також, помітно зросла і кількість ретвітів з боку брендів. Це означає, що тепер маркетологи не тільки просувають повідомлення своїх компаній, але й усе більше утягуються в процес спілкування c іншими користувачами Twitter.
У Facebook активність корпорацій за останній рік також помітно виросла. Не менше одного разу на тиждень оновлюються бренд-сторінки в 84% компаній. Торік таку активність показували лише 59%. При цьому кількість "лайків" (like) на одну бренд-сторінку зросла на 115%.