Шість із 10-ти компаній мають власну стратегію стійкості
Програми корпоративної стійкості (сталого розвитку) доволі розповсюджені. Всього третина компаній у світі до сих пір не має стратегії, яка б враховувала стале зростання. Такі дані нового дослідження, проведеного компанією KPMG.
У дослідженні "Корпоративна стійкість: Перспективи розвитку" (Corporate Sustainability: A Progress Report) взяло участь 378 топ-менеджерів. Було виявлено, що більше 6 з 10 (62%) компаній мають і успішно використовують стратегію корпоративної стійкості. Це набагато більше, ніж у 2008-му році, коли така стратегія була притаманна лише половині опитаних.
Великі публічні компанії частіше впроваджують стратегію корпоративної стійкості, ніж невеликі бізнеси. Близько 8 із 10 великих компаній, які взяли участь в дослідженні, використовують таку стратегію.
Серед тих компаній, які поки що не мають стратегії сталого розвитку, 7 із 10-ти планують впровадити її протягом наступних п'яти років і чверть каже, що не орієнтується на жоден конкретний проміжок часу. При цьому майже половина топ-менеджерів переконані, що впровадження програми сталого розвитку безпосереднім чином вплине на результативність компанії — або через скорочення витрат, або через зростання прибутків.
"Більшість компаній чудово розуміють, що їм потрібно робити з точки зору стратегії, — пояснює Тед Сенко (Ted Senko), — але їм необхідна допомога у створенні стратегічних моделей та інформаційних систем для визначення власної ефективності та оптимізації бізнесу".
Основними перешкодами на шляху до впровадження стратегій сталого розвитку виявилися:
нестача встановлених метрик та інструментів для оцінки та аналізу результатів програм стійкості;
нестача фінансування, яке могло б поставити сталий розвиток на один рівень з іншими операційними програмами;
нестача чітких широко визнаних правил регулювання, в рамках яких компанії могли б впевнено планувати своє майбутнє.