НОВИНИ від 11.07.2011


До чого призводить відсутність впевненості у завтрашньому дні

Конфлікти пріоритетів, відсутність розуміння чіткого напрямку в гонитві за зростанням будь-якою ціною — ось як характеризують свої компанії 50% топ-менеджерів у всьому світі, ставлячи при цьому під сумнів компетентність корпоративних лідерів.

Нове опитування, участь в якому взяли більше 2350 топ-менеджерів, проведене компанією Booz & Company, виявило, що більше половини (53%) з них не вірять, що обрана компанією стратегія приведе до успіху. Приблизно ж така сама кількість вважає, що бізнес-модель компанії погано зрозуміла співробітникам або клієнтам.

Майже дві третини (64%) скаржаться, що компанія має занадто багато конфліктуючих пріоритетів і що її можливості не відповідають заявленій стратегії.

Ще більша кількість респондентів — 83% — признаються, що стратегія зростання компанії призводить до марної витрати ресурсів (принаймні, час від часу).

"Це дуже тривожні симптоми. Абсолютно очевидно, що такий низький рівень "впевненості" — це наслідок спроби компанії одночасно переслідувати кілька непов'язаних між собою цілей. Особливо коли вони стосуються зростання", — пояснює Пол Лейнвенд (Paul Leinwand), партнер Booz & Company. — "Замість того, щоб задатися питанням "в чому ми найкращі і як це може допомогти нам зростати", компанії часто дивляться на споріднені ринки і мріють про розширення".

Опитування переконливо доводить, що іноді ініціативи зростання можуть бути не просто ризикованими, але й шкідливими, оскільки вони відволікають увагу від ключового бізнесу компанії. А в деяких випадках — навіть ведуть до провалу.

Правда в тому, що компанії, які мають найменше стратегічних пріоритетів (від одного до трьох) виявляються найбільш успішними з точки зору зростання прибутків.

"Ключове питання, яке повинні поставити собі лідери та власники бізнесу: "Як ми можемо сфокусуватися на правильних ініціативах — таких, які будуть найкращими для нашої компанії", — додає Лейнвенд.

"Щоб відшукати відповідь на це запитання, керівникам доведеться заглибитися у ключові компетенції компанії. Усвідомити, що їхня організація робить краще за інших".






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua