Існує стереотип, що наймолодше покоління працівників (так зване покоління Y) жити не може без сучасних технологій, вимагає постійного доступу до соціальних медіа, хоче самостійно вибирати, де як і скільки часу працювати, а також постійно перебуває в пошуку змін. Але за даними нового дослідження, участь в якому взяли майже 25 000 респондентів із 19 країн, значна частина стереотипів, які стосуються покоління Y, а також їхніх підходів до роботи — виявилися неправдивими.
Опитування, проведене консалтинговою компанією JBA, відстежувала вплив поколінь на робочу атмосферу та ставлення працівників різного віку до роботи. Результати дослідження були досить несподіваними.
Наприклад, ми постійно чуємо, що представники покоління Y є палкими прихильниками технологій та нових робочих практик, вимагаючи максимальної гнучкості, свободи, можливості працювати віддалено, мати постійний доступ до соціальних мереж тощо.
Втім, дослідження показує, що реальність абсолютно інша. Насправді молоде покоління проявляє на 15-20 відсотків менше бажання самостійно обирати місце та час роботи, ніж їхні старші колеги. Навпаки, представники покоління Y використовують кожну можливість бути в офісі, якомога ближче до свого керівника.
Також була простежена пряма кореляція між віком та "апетитом" до гнучкого працевлаштування. 7 із 10 представників старшого персоналу хотіли б мати більшу свободу вибору. Тоді як тільки 4 із 10 прагнуть відокремити себе від офісного простору.
"Багато роботодавців планують радикальні зміни в бік "більш скромного" робочого оточення та зменшення офісних площ базуючись на припущенні, що представники покоління Y віддають перевагу віддаленій співпраці. Втім, нове дослідження показує, що це може бути зовсім не так", — пояснює Джон Блеквел (John Blackwell), один з авторів дослідження.
Інший міф стверджує, що представники покоління Y вимагають від робочого середовища високотехнологічності. Втім, дослідження показує, що й це припущення є неправильним. Насправді, молодші співробітники на 20% частіше, ніж їхні старші колеги, готові працювати з тим технологічним обладнанням, яке їм може запропонувати компанія.
Несподіваним відкриттям стало і те, що саме молодші працівники готові проводити в офісі більше часу, ніж це вимагається компанією, а також вони зазвичай ставлять роботу найвище у переліку пріоритетів (вище, ніж сім'ю).
Ключове повідомлення дослідження, за твердженнями Джона Блеквела, полягає в тому, що попри всі розмови про технологічну та соціальну революцію деякі речі залишаються незмінними.
"Універсальною цінністю для працівників будь-якого віку та національності залишається хороша кар'єра зі значними перспективами у соціально відповідальній компанії. Для всіх важлива можливість працювати з менеджерами та колегами, яких вони поважають", — підсумовує Джон Блеквел.