3 липня 2002 року у м. Києві відбудеться професійний семінар "Маркетингові дослідження на ринку товарів харчової промисловості: як отримати правдиву інформацію про свого споживача?". Организатор семінару - компанія "Фінансовий Аналітик – Сервіс" за підтримки компанії SC DOM Marketing Group.
Ціль Семінару: аналіз досвіду проведення маркетингових досліджень підприємствами харчової промисловості. Участники Семінару отримають знання та практичні навички, необхідні для постановки задач, планування маркетингових досліджень, вивчення ринку і споживачів, а також знання як застосовуються результати досліджень для розробки маркетингової політики підприємств.
Семінар розраховано на керівників і спеціалістів відділів маркетингу, реклами і продажу підприємств харчової промисловості (кондитерська, консервна, молочна, м’ясна, пивоварна, лікеро-горілчана галузі).
Серед ключових доповідачів семінару - спеціалісти компанії SC DOM Marketing Group, яка професійно займається маркетинговими дослідженнями для підприємств, що виробляють товари масового вжитку. Висвітлити практичні питання вивчення ринку і потреб розробки стратегії просування продуктів, запрошені представники підприємств-виробників продуктів харчування. Відкриє семінар і ознайоме участників із стандартами якості маркетингових досліджень Ірина Лилик, генеральний директор Української Асоціації Маркетингу.
Програма семінару:
Ринок товарів харчової промисловості
Особливості маркетингової комунікації та розробка маркетингової політики на ринку товарів харчової промисловості.
Стандарти якості маркетингових досліджень.
Доповідач: Ірина Лилик, Генеральний директор Української Асоціації Маркетингу
Маркетингова інформація
Оцінка потреби підприємства в маркетинговій інформації.
Визначення об’ємів та змісту необхідної інформації про споживача, його потреби і очікування в залежності від короткострокових та довгострокових цілей підприємства.
Розробка методик збирання й обробки інформації про споживача. Кількісні та якісні методи дослідження.
Часові проміжки, через які необхідно проводити виміри зміни потреб та очікувань споживача і його задоволеність продукцією компанії.
Доповідачі: Віталій Очеретяний, директор, SC DOM Marketing Group Глеб Проненко, account director, SC DOM Marketing Group
Вивчення споживачів
Вивчення потреб та очікувань споживачів щодо нової або існуючої продукції.
Оцінка задоволеності споживачів продукцією, що вже існує на ринку.
Сегментування споживачів. Реалії українського суспільства.
Доповідачі: Віталій Очеретяний, директор, SC DOM Marketing Group
Вивчення ринку
Формування портфелю продуктів підприємства.
Розробка нових продуктів та модернізація існуючих.
Розробка маркетингової стратегії просування компанії та продукту на ринку.
Розробка торгової марки для продукту на основі проведеного маркетингового дослідження.
Використання результатів досліджень при позиціонуванні продукту, компанії, прогнозуванні положення на ринку.
Доповідачі: Дмитро Кутович, marketing director, РА IMS Наталія Нікітіна, заступник директора з маркетингу та збуту, компанія Теба (ТМ SALUTE)
ТМ Щедрий Дар (прізвище доповідача буде повідомлено пізніше)
ТМ Галактон (прізвище доповідача буде повідомлено пізніше)
Ознайомитись з більш детальною інформацією та зареєструватися on-line Ви можете на сайті www.fas.com.ua.