Мало хто сперечатиметься з фактом, що за останні п'ять років напруга та складність бізнес-середовища суттєво зросла. І, за даними нового дослідження, час, який необхідний компаніям для прийняття ключових бізнес-рішень, також збільшився.
Вісім із десяти респондентів, які представляють 390 глобальних бізнесів, визнають, що сьогодні критичним є вміння швидко приймати рішення, — йдеться у звіті Economist Intelligence Unit (EIU). На це впливають такі фактори, як нестабільність поточного економічного клімату (про нього говорять 4 із 10 респондентів) та зростання конкуренції (про яке говорить третина опитаних).
Втім, половина респондентів визнає, що час, необхідний для прийняття найважливіших рішень, не тільки не зменшився, а навпаки — зріс. Лише п'ята частина (22%) учасників опитування можуть похвалитися пришвидшенням процесу прийняття рішень у своїх компаніях.
Результати дослідження вказують на те, що внутрішній стратегічний процес у більшості організацій більше не здатен встигати за швидкістю зовнішніх подій. Більше 60% респондентів із сумом визнають, що їхні компанії не здатні вчасно приймати правильні рішення і не завжди знають, як реагувати на зміни.
"Якщо вам доводиться працювати в середовищі, яке постійно змінюється — це значить, що вам потрібно робити більше дзвінків та дозволити собі експериментувати", — стверджує Рольф Бікснер (Rolf Bixner), виконавчий директор Boston Consulting Group. "Якщо вас очікує провал, то хай краще він відбудеться швидко, безболісно і дешево".
Зрештою, лідерам потрібно сприйняти той факт, що вони не можуть нічого прогнозувати і навчитися співіснувати в непевному, гнучкому, складному та неоднорідному середовищі. Для їхніх організацій це означає необхідність інтегрувати планування та довгострокові ініціативи управління ризиками в повсякденні функції компанії, таким чином "навчивши" її швидко помічати і адаптуватися до змін.