НОВИНИ від 13.01.2012


Бізнес-лідери майбутнього повинні дбати про сталий розвиток

Разом зі зростанням тиску на бізнес та погіршенням загальної економічної ситуації, бізнес-лідери дедалі більше переконуються у важливості сталого розвитку як одного з основних пріоритетів компанії.

The Sustainable Generation: The Sky Future Leaders Study
» The Sustainable Generation: The Sky Future Leaders Study
Дослідження майбутніх лідерів "Покоління сталого розвитку" (The Sustainable Generation: The Sky Future Leaders Study), проведене корпорацією Sky серед 750 менеджерів та студентів МВА, засвідчило, що більшість з них вважають себе "поколінням сталого розвитку", та демонструють чітку візію власної кар'єри. Розпочавши свій розвиток в середовищі, для якого захист навколишнього середовища та соціальна відповідальність були природними цінностями, наступне покоління бізнес-лідерів планує приділяти сталому розвитку більше уваги.

Того ж вони очікують і від розвитку власної кар'єри. 34% респондентів вважають створення соціальної цінності однією з ключових цілей свого кар'єрного розвитку.

Представники "покоління сталого розвитку" розуміють бізнес-доцільність вирішення соціальних викликів та подолання проблем навколишнього середовища. 70% респондентів погоджуються, що сталий розвиток сприяє створенню нових можливостей для бізнесу, а 66% наголошують, що жодні економічні умови, наскільки б складними вони не були, не повинні слугувати виправданням ігноруванню бізнесом цих питань.

Втім, поки що сталий розвиток ще не повністю інтегрований в операційні процеси більшості компаній. І хоча 78% лідерів вважають, що компанії вже зараз докладають певних зусиль для підвищення власної стабільності, всього 3% погоджуються, що ці спроби є повністю успішними.

Основна причина такої розбіжності між "словами" та "справами" полягає в тому, що багато компаній вдаються до соціальної відповідальності тільки через те, що це вважається модною тенденцією. При цьому лише 27% респондентів вірять компаніям, які стверджують, що соціальні питання важливіші для них, ніж прибуток.

За інформацією Chief Learning Officer.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua