Бізнес-лідери майбутнього повинні дбати про сталий розвиток
Разом зі зростанням тиску на бізнес та погіршенням загальної економічної ситуації, бізнес-лідери дедалі більше переконуються у важливості сталого розвитку як одного з основних пріоритетів компанії.
Дослідження майбутніх лідерів "Покоління сталого розвитку" (The Sustainable Generation: The Sky Future Leaders Study), проведене корпорацією Sky серед 750 менеджерів та студентів МВА, засвідчило, що більшість з них вважають себе "поколінням сталого розвитку", та демонструють чітку візію власної кар'єри. Розпочавши свій розвиток в середовищі, для якого захист навколишнього середовища та соціальна відповідальність були природними цінностями, наступне покоління бізнес-лідерів планує приділяти сталому розвитку більше уваги.
Того ж вони очікують і від розвитку власної кар'єри. 34% респондентів вважають створення соціальної цінності однією з ключових цілей свого кар'єрного розвитку.
Представники "покоління сталого розвитку" розуміють бізнес-доцільність вирішення соціальних викликів та подолання проблем навколишнього середовища. 70% респондентів погоджуються, що сталий розвиток сприяє створенню нових можливостей для бізнесу, а 66% наголошують, що жодні економічні умови, наскільки б складними вони не були, не повинні слугувати виправданням ігноруванню бізнесом цих питань.
Втім, поки що сталий розвиток ще не повністю інтегрований в операційні процеси більшості компаній. І хоча 78% лідерів вважають, що компанії вже зараз докладають певних зусиль для підвищення власної стабільності, всього 3% погоджуються, що ці спроби є повністю успішними.
Основна причина такої розбіжності між "словами" та "справами" полягає в тому, що багато компаній вдаються до соціальної відповідальності тільки через те, що це вважається модною тенденцією. При цьому лише 27% респондентів вірять компаніям, які стверджують, що соціальні питання важливіші для них, ніж прибуток.